زن جوان با بی آبرویی از مردهای بیهوش سرقت می کرد / در تهران به دام افتاد

به گزارش رکنا، بیست و ششم آذر پرونده‌ای با موضوع سرقت در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تشکیل شد. شاکی در بیان جزییات گفت: من نگهبان ساختمان نیمه کاره‌ام. روز حادثه زن جوانی به مقابل ساختمان آمد و گفت با حسن که همکار من است کار دارد بعد بدون اینکه از من اجازه بگیرد، وارد ساختمان شد و وانمود کرد که قصد دارد با من ارتباط برقرار کند.

بعد یک قرص به من داد و پس از مصرف آن بیهوش شدم و دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم ۳ میلیون تومان وجه نقد، گوشی تلفن همراه و مقادیری اموال و مصالح ساختمانی به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون تومان سرقت شده است.
سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: با شروع تحقیقات و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل، تصویر یک زن و مرد به دست آمد که در ادامه مشخص شد این زن چندین بار به بهانه ارتباط با کارگرهای ساختمان به محل تردد داشته است.
با انجام اقدامات پلیسی هویت این زن که دارای یک فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت بود، شناسایی شد. در ادامه با هماهنگی قضایی و کسب دستور دستگیری از بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محل سکونتش دستگیر و در بازجویی و مواجهه با نگهبان ساختمان ناگزیر به سرقت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد و گفت که سرقت را با همدستی شخصی به نام محمد انجام داده است.
سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: با تلاش کارآگاهان، محمد نیز دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی تعدادی از اموال مالباخته به ارزش حدود دو میلیارد ریال کشف و به مالباخته برگردانده شد.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به نوع و شیوه سرقت انجام شده، احتمال سرقت‌های مشابه دیگر که متهمان با ایجاد طرح دوستی و اغفال نگهبان ساختمان‌های نیمه کاره مرتکب شده باشند وجود دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟