49 دزد همیشه مسلح بازداشت شدند /  خوزستان + عکس

 712 سارق توسط پلیس آگاهی خوزستان شناسایی شده و طرح مقابله با سرقت های مسلحانه اجرا شد.
ریس پلیس استان خوزستان از دستگیری 712 سارق در طرح مقابله با سرقت های مسلحانه توسط پلیس آگاهی خبر داد.
به گزارش رکنا، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سرقت های مسلحانه و کشف جرایم با اولویت پرونده های معوقه، پرونده های کشف ناقص، کنترل اوراقچیان، سمساری ها و ضایعاتی ها و همچنین دستگیری متهمان تحت تعقیب و محکومان متواری توسط پلیس آگاهی با همکاری رده های تخصصی و عوامل انتظامی به مدت 7 روز در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی تعداد 712 سارق که 49 نفر از آنان عاملان سرقت های مسلحانه بودند، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی چندین عملیات منسجم پلیس دستگیر شدند.

پاتک پلیس خوزستان به 712 سارق مسلح

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: همچنین در این طرح تعداد 60 متهم در حوزه سایر جرایم از قبیل: آدم ربایی، جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در ادامه این طرح 32 نفر قاچاقچی موادمخدر در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات جداگانه دستگیر که در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه‌های آنان مقدار 69 کیلو و 353 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سردار صالحی ادامه داد: همچنین با اقدامات اطلاعاتی 10 نفر محکوم متواری در حوزه سرقت و 39 نفر سارق مسلح تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.
ریس پلیس خوزستان تاکید کرد: پلیس استان خوزستان با گروه مجرمان، افراد شرور، سارقان مسلح و هر فرد یا گروهی که بخواهد به امنیت شهروندان عزیز خدشه ای وارد کند با قاطعیت برخورد می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

سارقان خوزستان

کدخبر: 659903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟