عکس ها / بازگشت عامل قتل عام کرمانشاه به صحنه قتل / تیرباران 2 زن و یک مرد!

به گزارش رکنا، امروز بازسازی صحنه قتل سه  کرمانشاهی که هفته گذشته مقابل دادگستری کرمانشاه رخ داده بود با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بازپرس ویژه قتل و اصحاب رسانه در این محل برگزار شد.

صحنه قتل دادگستری بازسازی شد/ قاتل: دچار جنون آنی شدم

شهرام کرمی دادستان استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه شنبه هفته گذشته حادثه تلخی در این محل رخ داد و فرد قاتل، همسر، شاهد و وکیل همسر خود را به قتل رساند.

وی افزود: فرد قاتل در همان لحظه توسط نیروهای پلیس دستگیر شد، اقدامات قضایی، بازپرسی و پلیسی براساس اصول دادرسی انجام گردید و ان شاء الله تا چند روز آینده کیفر خواست صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از صدور کیفر خواست پرونده جهت صدور رأی نهایی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود تصریح کرد: اگر دادگاه حکم بر اعدام صادر کند، فرد قاتل قانوناً می‌تواند اعتراض دهد و سپس درصورت تأیید رأی از سوی دیوان حکم وی اجرا خواهد شد.

کرمی، بروز چنین حوادثی را به علت عدم تفاهم و مشکلات خانوادگی دانست و بیان کرد: این موارد باید با استفاده از سازش و ریش سفیدان مدیریت شود تا به اینجا نرسد و حتی اگر سازش صورت نگیرد با حفظ حرمت و براساس دستورات قرآن از یکدیگر جدا شوند.

صحنه قتل مقابل دادگستری بازسازی شد

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دستگاه قضایی بر حبس زدایی و پایش زندانیان است گفت: افرادی از زندان آزاد می‌شوند که جرم آنان کم اهمیت باشد و امنیت جامعه را مختل نکند، دستگاه قضایی با جرائم مهمه برخوردی قاطعانه خواهد داشت.

دادستان کرمانشاه پایان با اشاره به قتل یک وکیل در این حادثه تلخ تاکید کرد: در تمامی شغل های حرفه ای خطر وجود دارد و وکلا نیز از این موضوع مستثنی نیستند، اما باید گفت که امنیت تمامی مردم، شغل ها بخصوص وکلا خط قرمز ماست و از آنان حمایت می‌کنیم، ان شاء الله وکلا نیز با رفتارهای کریمانه و در آرامش از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

قاتل کرمانشاهی مقابل دادگستری در صحنه بازسازی چه گفت؟

( الف ک) قاتل همسر، شاهد پرونده و یک وکیل امروز در بازسازی صحنه جرم درخصوص علت ارتکاب به قتل اظهار داشت: بعلت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی مرتکب به این قتل شدم و متأسفانه وکیل همسرم به دلیل انجام اقدامات خارج از حیطه کاری خود باعث شد که من چنین جرمی را انجام دهم.

وی در پاسخ به سؤال بازپرس پرونده درخصوص نحوه چگونگی تهیه اسلحه همراه ۶١ فشنگ گفت: اسلحه متعلق به پسر عمویم بوده که چندی پیش خودکشی می‌کند و اسلحه وی نزد من ماند و بجز این ماجرا هیچ گونه استفاده‌ای از آن نداشته‌ام.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟