جولان باند ماسک جیغ با ماشین های تقویتی در تهران / سریع و خشن بودند + فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 50.65M | مدت زمان ویدیو: 00:07:43

مردان جوان با زدن ماسک ترسناک در خیابان های تهران جولان می دادند.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا: یک صفحه اینستاگرامی برای خود راه انداخته بودند، کارشان این بود که اتوبان‌های پایتخت را برای خود قرق می‌کردند تا حرکات نمایشی انجام بدهند،ویراژ بدهند،آینه ماشین‌های دیگر را بزنند و کلی کارهای خلاف دیگر که هرکدام ترس و دلهره را به جام بقیه رانندگان تهرانی می‌انداخت انجام دهند.

نامشان را سریع و خشن گذاشته بودند، مست قدرت شبانه بودند و حتی در اتوبان‌های تهران خودروهای پلیس را جا می گذاشتند. اما کارشان به این جا ختم نمی‌شد و آنها با ماسک‌‌های وحشتناکی که به صورت می‌زدند خودورهای عبوری را می ترساندند.

دستگیری اعضای باند سریع وخشن

اعمال تبهکارانه و کارهای خلاف اعضای این باند به جایی رسید که پلیس پرونده‌ای برای آنها تشکیل داد و همزمان شکایت ها از اعضای این باند که خوف و ترس را به جان رانندگان تهرانی انداخته بودند هم آنقدر زیاد شد تا اینکه سرانجام به دام قانون افتادند.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار رکنا با اعلام خبر بازداشت اعضای باندی معروف به سریع و خشن در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: اعضای این باند تعدادی جوان هستند که گروهی به نام "سریع و خشن" راه‌اندازی کردند و برابر مستندات موجود در بزرگراه‌ها و معابر عمومی که مردم در حال تردد بودند سوژه خود را انتخاب می‌کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: متهمان با خودروهای خود به صورت آینه به آینه به خودروهای هدف (سوژه) می‌زدند که این کار منجر به آسیب رسیدن به خودروهای شهروندان یا واژگونی آنها می‌شد.

وی تصریح کرد: متهمان این پرونده ضمن تقویت غیرقانونی سیستم خودروهای خود از جمله سیستم موتور و صدا، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای از اقدامات خود فیلم‌برداری کرده و تصاویر مذکور را در فضای مجازی منتشر می‌کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان در مواردی خودروهای راهور را نیز سوژه خود قرار می‌دادند، بیان کرد: برخی از افراد این گروه، حین رانندگی، مواد روانگردان استفاده کرده و در وضعیت عادی نبودند.

به گفته راستی، تاکنون پنج نفر از اعضای این باند بازداشت شده‌اند و در این رابطه پرونده‌ای در مرجع قضائی تشکیل شده است.

عشق ماشین کار دست مرد جوان داد

در میان افرادی که دستگیر شده بودند به سراغ پسرجوانی رفتیم که مسئول فیلم‌برداری و تدوین فیلم‌های تهیه شده از اعضای این گروه بود. عشق ماشین دارد و در کار تدوین فیلم حسابی خبره شده است. او که عشق ماشین دارد فکرش را هم نمی‌کرد پایان کارش به اینجا برسد.

چند سال داری؟

23 سال

چه مدت است با این باند کار می‌کنی؟

حدود یک سال یا بیشتر

در این باند چه کار انجام می دادی؟

من گاهی اوقات فیلم می‌گرفتم ،گاهی اوقات هم بچه ها برای من فیلم ماشین‌سواری هایشان را می فرستادند.این فیلم ها را تدوین می‌کردم .یک آهنگ روی آن می‌گذاشتم و بعد در فضای مجازی پخش می کردم. این کلیپ‌ها خیلی بازدیدکننده داشت و هر روز به فالورهایمان اضافه می کرد.

رانندگانی که این کارها را انجام می دادم می شناختی؟

نه، ابتدا فکر می‌کردم این افراد رانندگان حرفه ای بودند اما بعدا متوجه شدم یک سری آدم های عقده ای هستند.

اگر فهمیدی عقده ای هستند چرا کار کردن با آنها را ادامه دادی؟

من عشق ماشین هستم ،خودم نمی توانستم ماشین بخرم به همین خاطر با این بچه ها می رفتم تا ماشین هایشان را از نزدیک ببینم.

سوار هم می شدی؟

نه زیاد،چند باری سوار شدم. بیشتر موقع ها می گفتند یک نفر به سرنشینان اضافه شود سرعت ماشین کم می شود.

خانواده ات از کاری که انجام دادی خبر دارند؟

نمی دانم.

فکر می کنی چه آینده ای در انتظارت است؟

نمی دانم،بدبخت شدم ،تولدم چند روز دیگر است و قرار بود در این روز نامزد کنم.

تا به حال فکر کردی که با این سرعت رفتن ها و ویراژدادن ها اگر برای کسی اتفاقی رخ می داد چه می شد؟

نه، من اشتباه کردم که به این کار ادامه دادم ،فکر نمی کردم جرمی انجام می دهم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 658891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟