جزئیات کلاهبرداری از مهدوی کیا /  500 میلیون تومان برای سرمربی شدن + عکس و سند

پرونده کلاهبرداری که روز گذشته در خصوص برادر مهدی مهدوی کیا عنوان شد، وارد مرحله جدیدی شده است و جزئیات تازه از این پرونده نشان می دهد که خواهرزاده مهدوی کیا در این قضیه مورد اخاذی قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، سپیدرود رشت در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و در تازه ترین مورد، شاهد یک کلاهبرداری از سمت افرادی با نام این باشگاه بوده ایم. موضوعی که به خانواده مهدوی کیا برمی گردد.

روز گذشته در ساعاتی که اهالی فوتبال کشور غمگین از خبر درگذشت علی انصاریان بودند، خبر کلاهبرداری از مصطفی مهدوی کیا، برادر مهدی مهدوی کیا در محافل فوتبالی پیچید که کسی به این موضوع توجهی نکرد اما پیگیری ها در خصوص این پرونده نشان می دهد که ماجرا هیچ ارتباطی به برادر مهدوی کیا نداشته و یک شخصی که خودش را مالک سپیدرود معرفی کرده، از خواهرزاده مهدی مهدوی کیا کلاهبرداری کرده است. مصطفی مهدوی کیا، خواهرزاده مهدی و هادی مهدوی کیا با این شخص که مشخص شده کلاهبردار بوده و مالک سپیدرود نبوده، قراردادی بسته و 500 میلیون تومان به این شخص پرداخت کرده تا سرمربی سپیدرود رشت شود و قرار بوده 500 میلیون تومان دیگر نیز در شروع نیم فصل دوم لیگ دسته دوم به او پرداخت کند تا در پایان فصل سرمربی سپیدرود باشد. در اصل این توافق، توافقی 1 میلیاردی بوده اما به نظر وقتی مصطفی مهدوی کیا 500 میلیون تومان اول را پرداخت می کند، متوجه می شود که این شخص اصلا مالک سپیدرود نبوده و یک کلاهبردار است و اکنون پرونده نیز در جریان است.

فرشاد کاس نژاد، ورزشی نویس گیلانی در توییتی برگه ای از قرارداد مصطفی مهدوی کیا با شخص کلاهبردار منتشر کرده که می توانید در زیر مشاهده کنید:

مهدی مهدوی کیا

در لیگ های پایین تر از لیگ برتر، برخی باشگاه ها سرمربی را به شرطی استخدام می کنند که اسپانسر میلیاردی داشته باشد و با آن پولی که از سرمربی یا اسپانسر سرمربی می گیرند، هزینه های تیم را می پردازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: طرفداری

کدخبر: 658258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟