سرقت سنگ های 3 میلیارد تومانی در ملاقات با مرد تهرانی

به گزارش رکنا، اوایل دی ماه پرونده‌ای از کلانتری 104 «عباس آباد» به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران رفت و در اختیار تیم مبارزه با سرقت به عنف این پایگاه قرار گرفت.

شاکی درباره این ماجرا به کارآگاهان گفت: من در کار خرید و فروش و کارشناس سنگ‌های قیمتی هستم روز یازدهم آذرماه، برای انجام معامله‌ای به محل قرار رفتیم اما آنجا 3 مرد با تهدید سلاح سرد تلفن همراه و کیف حاوی سنگ‌های قیمتی‌ام را که حدود 3 میلیارد تومان ارزش داشت سرقت کرده و از محل متواری شدند.
پس از این شکایت در تحقیقات محلی از صحنه جرم و پالایش‌های اطلاعاتی دو تن از سارقان شناسایی شدند، با استعلام سوابق هر 2 متهم مشخص شد از مجرمان سابقه دار بوده و دارای سوابق متعددی در جرایم سرقت، شرارت و کلاهبرداری هستند.
بنابراین با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه یکی از متهمان شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی، وی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی از سنگ‌های قیمتی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه سوم این پلیس انتقال داده شد.
سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی به سرقت اعتراف کرد و اظهار داشت از طریق یکی از دوستانش مطلع شده، شاکی که در کار خرید و فروش سنگ است همواره مقادیر قابل توجهی سنگ‌های قیمتی و گرانبها در کیف همراهش دارد. با نقشه قبلی، در یک قرار صوری با همکاری همدستانش در محل قرار حاضر شده و کیف حاوی سنگ‌های قیمتی شاکی را سرقت کرده و سپس سنگ‌های قیمتی را در بین خودشان تقسیم کرده‌اند.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی از سنگ‌های قیمتی هم از آن مکان کشف شد، افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند و دستگیری متهم فراری و کشف سایر اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟