3600 ایرانی به دنبال این مرد نامرئی بودند / او در تهران بازداشت شد

با دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان در استان‌های مختلف به بهانه شارژ ارزان، راز 3هزار و600 پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مازندران درباره جزئیات این پرونده گفت: با دریافت گزارشی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی سی میلیون ریالی از حساب بانکی یک شهروند، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سردار مرتضی میرزایی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال‌باخته و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس فتا دریافتند، وجه سرقتی از حساب شاکی با نرم‌افزار ی اینترنتی و از طریق پایانه‌های فروشگاهی در چند شهر استان تهران برداشت شده است.فرمانده انتظامی مازندران از دریافت گزارش‌هایی مشابه درباره کلاهبرداری اینترنتی از این طریق با شگرد فیشینگ به بهانه خرید شارژ از درگاه‌های جعلی بانکی و افشای اطلاعات حساب بانکی افراد بیان کرد و افزود: کارآگاهان پلیس فتا در ادامه تحقیقات رد متهم اصلی پرونده را زدند و این فرد را در تهران دستگیر کردند.

3600 شاکی در پرونده مرد ایرانی

از محل سکونت وی کارت‌های عابر بانک، سیم کارت، گوشی تلفن همراه و دستگاه کارت‌خوان متعلق به افراد دیگر کشف شد.متهم اعتراف کرده است که از مهر سال 98 با نام مستعار در یکی از کشورهای همسایه و از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی شهروندان می‌کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف اطلاعات حساب بانکی 3هزارو600 شهروند از سوی این متهم خبر داد و افزود: این متهم تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال از حساب بانکی شهروندان در استان‌های مختلف کشور کلاهبرداری کرده است. متهم پس از انجام تحقیقات با قید وثیقه از سوی مرجع قضائی به زندان ساری معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟