تعقیب و گریز وحشت آور در اتوبان تهران - کرج / پلیس دست به اسلحه شد + جزئیات

سارق جوان که با خودروی پژو 405 سعی بر فرار از دست پلیس را داشت با شلیک پلیس زمینگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت یک بامداد 10 بهمن ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه "تهران-کرج" به راننده یک دستگاه خودرو پژو405 مظنون که پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از کلانتری13 شهرقدس در 28 دی ماه دارد.

تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری سارق پژو سوار

وی عنوان کرد : کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر ، چراغ گردان و بلندگو به راننده پژو405 دستور توقف می دهند که راننده پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت به سمت کرج متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: راننده خودروی مسروقه در حین فرار به عمد چندین دستگاه خودروی در حال حرکت را مورد ایراد خسارت قرار می دهد که افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی چند تیر هوائی شلیک و سپس لاستیک های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می دهد ولی راننده خودروی متواری کماکان بدون توجه به هشدارهای پلیسی به سمت کرج رفته و با حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد : راننده خودرو پس از طی مسافتی در بزرگراه کرج رو به روی شهرک خاتم تعادل خود را از دست رفته و با گاردریل بزرگراه برخورد و متوقف می شود و کارآگاهان قبل از متهم بتواند فرار کند وی را دستگیر می کنند.

سرهنگ یوسفوند افزود : با دستگیری متهم و انتقال خودروی مسروقه به پارکینگ پرونده برای سیر مراحل قانونی و قضائی تحویل معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی قرار گرفت .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟