فیلم / مسابقات سگ‌ها در اوضاع کرونایی/ 17 سگ باز دستگیر شدند
حجم ویدیو: 4.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

در آخرین دوره برگزاری این مسابقات حدود ۱۰۰ قلاده سگ شرکت داده شدند.

به گزارش رکنا، برپایی میدان جنگ خونین میان سگ‌ها که در برخی موارد نیز با شرط بندی و قمار توأمان می‌شود، علاوه بر ضدیت با اصول مسلم قانونی و عرفی کشور، نقض آشکار حقوق حیوانات و آزار و اذیت این مخلوقات خداوند است. علاوه بر این‌ها چنین مراسم خارج از عرفی به لحاظ روانی نیز واجد آثار سوء برای تماشاچیان بویژه تماشاچیان فاقد سن قانونی است؛ به همه این‌ها باید نقض پروتکل‌های بهداشتی را نیز با برپایی چنین مراسمی افزود!

مسابقات وحشیانه سگ‌ها در اوضاع کرونایی/ 17 حیوان آزار دستگیر شدند


جنگ حیوانات در اسکو

روز جمعه(۱۰ بهمن ماه) مسابقه جنگ سگ ها در روستای کردلر شهرستان اسکو در سایه غفلت نهادهای ذیربط در این شرایط کرونایی با حضور انبوهی از شهروندان برگزار شد!

 مسابقه جنگ سگ ها در روستای کردلر شهرستان اسکو


دستگیری 17 حیوان آزار در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر از دستگیری ۱۷ نفر از عوامل و گردانندگان اصلی مسابقه مبارزه سگ‌ها (ایت بوغشی) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیوان زرین کلاه  روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: از این تعداد چهار نفر با صدور قرار قانونی روانه زندان شده اند و  تحقیقات از بقیه افراد دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

 دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر  هفته گذشته از پیگرد قانونی برگزارکنندگان مسابقات مبارزه حیوانات دست‌آموز در این شهرستان خبر داده بود.

به گفته علی رضایی، در پی وصول خبر انتشار تصاویری از برگزاری مسابقه مبارزه حیوانات دست‌آموز با حضور تعداد زیادی تماشاچی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از روستاهای مشگین‌شهر و خطر تشدید شیوع بیماری کرونا دستور پیگیری موضوع هم از لحاظ تهدید علیه بهداشت عمومی و هم از لحاظ حیوان‌آزاری صادر گردید.

وی تاکید کرده بود که برگزاری چنین تجمعاتی آن هم در شرایط خاص بیماری کرونا متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی این منطقه نبوده و با متخلفان و کسانی که سلامتی مردم را به خطر بیندازند با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

مسابقات وحشیانه سگ‌ها در اوضاع کرونایی/ 17 حیوان آزار دستگیر شدند

کدخبر: 657405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟