داغ بزرگ بر دل خانم پرستار مدافع سلامت / در دزفول همه ناراحت هستند + عکس

زن مدافع سلامت و شوهرش در اقدامی خیرخواهانه، چهار عضو بدن پسر ۲۲ساله‌شان را که مرگ مغزی شده بود به بیماران هدیه کردند.سبحان ۲۲ساله صبح سی‌ام دی امسال سوار موتورسیکلتش شد.خانه‌شان در محله‌ای از شهر دزفول را ترک کرد تا به محل کارش برود اما تصادف کرد و روانه بیمارستان گنجویان دزفول شد. والدین و خواهرش با اطلاع از موضوع نگران راهی بیمارستان شدند.

او در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. خانواده‌اش به زنده‌ماندن او امید داشتند. پشت پنجره بخش مراقبت‌های ویژه ایستاده بودند و برای سلامتی‌اش دعا می‌کردند. مادر سبحان از پرستاران بیمارستان نظام‌مافی شوش و از مدافعان سلامت بود. برای نجات پسرش که با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کرد تلاش می‌کرد اما انگار تقدیر برای فرزندش طوری دیگر رقم خورده بود. دو شبانه‌روز او در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود تا این‌که پزشکان به پدر و مادرش گفتند پسرشان مرگ مغزی شده و امیدی به بازگشتش نیست.

به گزارش رکنا، وقتی پزشکان به خانواده سبحان گفتند که می‌توانند اعضای بدن او را اهدا کنند، آنها در سخت‌ترین تصمیم‌گیری زندگی‌شان قرار گرفته بودند و سرانجام رضایت دادند و پیکر او با بالگرد به بیمارستان گلستان اهواز منتقل و اعضای بدنش به بیماران اهدا شد. خواهر داغدیده سبحان که هنوز مرگ برادر مهربانش را باور ندارد و به خبرنگار ما گفت: او پسری مهربان با آرزوهای دوست‌داشتنی و بزرگ بود. خیلی برایمان سخت بود که اعضای بدن او را اهدا کنیم. سرانجام پدر و مادرم رضایت دادند که اعضای بدن سبحان به بیماران اهدا شود. قلب، دو کلیه و کبد برادرم به بیمارانی اهدا شده که سال‌هاست با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟