شلیک به 2 پلیس توسط وحشت آفرین شیراز / گلوله ها به هدف خوردند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مجروح شدن 2 نفر از کارکنان یگان امداد "شیراز"، گفت: ضارب با تیر ماموران از پا در آمد و روانه بیمارستان شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس محمدی"، بیان کرد: روز گذشته گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز در حال گشت زنی در محدوده "دروازه سعدی"، به فردی که در حال پرسه‌زنی بوده مشکوک شده‌اند.

وی افزود: ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع وارد عمل شده و از وی خواسته‌اند که مدارک هویت خود را ارائه کند اما این فرد گستاخ با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت هر 2 نفر مامور تیراندازی و باعث مجروحیت آنان از ناحیه انگشت و کمر می‌شود.

درگیری پلیس با ضارب مسلح در دروازه سعدی/ 3  نفر مجروح شدند

معاون اجتماعی پلیس فارس عنوان داشت: در یک اقدام شجاعانه، مامور پلیس که دچار جراحت شده بود پس از اخطار ایست به متهم و شلیک تیر هوایی و عدم توجه وی، توانست پای آن را نشانه و مورد اصابت تیر قرار دهد.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه حال عمومی هر 2 مامور پلیس و ضارب رضایت بخش است، گفت: در بازرسی بدنی از متهم، یک قبضه کلت کمری و 5 تیر مربوطه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهم جرایمی از جمله تهدید به قتل سرقت مسلحانه، نزاع و درگیری منجر به جرح و ... به چشم می‌خورد، عنوان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با شرارت و گردن‌کشی در برابر قانون بایستند و با برهم زدن نظم عمومی، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟