بازداشت سلطان سرقت در تهران / اعتراف به 500 دزدی با 80 شاکی + عکس

سارقی با ۵۰۰ سرقت سرانجام به دام پلیس افتاد.معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم به ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی در این باره گفت: اواخر دی امسال کارآگاهان گشت انتظامی پلیس آگاهی تهران هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مظنون شدند که پس از استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد. وی با اشاره به این که کارآگاهان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب وگریز وی را دستگیر و خودروی مسروقه را توقیف کردند، ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی مدارک هویتی از قبیل کارت ملی، شناسنامه، بیمه نامه، کارت بانکی و یک دستگاه پخش خودرو کشف شد و متهم به سرقت اموال کشف شده اعتراف کرد. معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار اداره بیستم قرار گرفت و با بررسی پیشینه کیفری وی مشخص شد که او یکی از سارقان حرفه ای است و پیشتر ۹ بار به جرم سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت خودرو، زورگیری و سرقت داخل خودرو روانه زندان شده و از ۱۴ سالگی سرقت را شروع کرده است.

بازداشت سارق حرفه ای و اعتراف به 500 فقره دزدی

وی توضیح داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که تیر امسال از زندان آزاد شده و پس از سرقت خودرو و چندین پلاک در محدوده شرق تهران پرسه زنی می کرده و با شناسایی خودرو و سرقت اموال داخل آن، اموال مسروقه را در محدوده جنوب تهران به افراد عبوری می فروخته و پول به دست آمده را صرف تهیه مواد مخدر و هزینه زندگی می کرده است.

میرزکی در پایان با اشاره به این که متهم به ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده است، گفت: تاکنون ۸۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و متهم با صدور قرار قانونی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟