علت تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر به باکو چه بود؟
حجم ویدیو: 2.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

ماجرای تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایر به باکو رسانه ای شد.رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت:خلبان هواپیمای ترکیش ایر براساس طرح پروازی خود و به صورت قانونی باکو را به عنوان فرودگاه کمکی انتخاب کرده است.

به گزارش رکنا، در هر پرواز داخلی و خارجی خلبان می‌تواند دو فرودگاه را به عنوان فرودگاه‌های کمکی اعلام کند تا در صورت بروز شرایط جوی یا دیگر مسائل فنی بتواند در آن مقاصد نیز فرود بیاید.

شایعات منتشر شده در این زمینه تکذیب می‌شود و خلبان هواپیمای مورد نظر کاملا قانونی و براساس طرح پروازی خود اقدام به حرکت به سمت باکو کرده است.

اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تغییر مسیر پرواز ۸۷۴ هواپیمایی ترکیش

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

 پرواز ۸۷۴ شرکت هواپیمایی ترکیش که قرار بود در ساعات ۱۲:۲۰ بامداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین بنشیند، به دلیل شرایط نامساعد جوی تغییر مسیر داده و در فرودگاه باکو فرود آمد.

 هواپیمای مذکور پس از سوخت‌گیری در فرودگاه باکو مجددا حدود ساعت ۴ بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد و مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شدند.

 تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در برخی مناطق تهران نداشته و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟