قتل رفیق در چادر / با محمد به کوه های فیروزکوه رفته بودیم + عکس

یکم آبان ماه سال ۹۷ ماموران پلیس فیروزکوه به پسر جوانی به نام احسان که کیسه ای خون آلود بر دوش داشت و هراسان از کوه پایین می آمد مشکوک شدند و وی بازداشت کردند .

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا ، آثار خون روی کیسه و چند تار مو روی آن شک پلیس را برانگیخت و احسان 27 ساله که دانشجوی مهندسی مکانیک بود تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل دوستش به نام محمد اعتراف کرد .

وی گفت :من و محمد با هم دوست بودیم. ما برای تفریح به فیروزکوه رفتیم و کمپ زدیم. قرار بود چندین روز را در چادر بمانیم و خوشگذرانی کنیم اما یک باره با هم درگیر شدیم .او به سمتم حمله کرد و من با چند ضربه سنگ به سرش او را کشتم. من در حال بازگشت به خانه بودم که ماموران به من مشکوک شدند و دستگیرم کردند.

ساعتی بعد از اظهارات پسر دانشجو ،جسد محمد در کوه های فیروزکوه پیدا شد که شواهد نشان می‌داد با ضربه های متعدد سنگ به سرش از پا درآمده است .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و با اعترافات پسر دانشجو برای وی کیفرخواست صادر شد.

مهندس مکانیک دوستش را در کمپ به قتل رساند

احسان در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد اما ادعای عجیبی را مطرح کرد.

در ابتدای جلسه مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرد و گفت: پسرم و احسان با هم دوست بودند و نمی‌دانم احسان با چه انگیزه ای پسرم را کشته است .من برای او تقاضای اشد مجازات دارم.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد گفت: من و محمد با هم دوست بودیم و هیچ خصومتی با یکدیگر نداشتیم .ما ان روز برای خوش گذرانی به فیروز کوه رفته بودیم د.اخل چادر بودیم که یک مرد نقاب دار به ما نزدیک شد .او نقاب مشکی به صورت داشت و می گفت این منطقه متعلق به اوست و ما حق نداریم آنجا کمپ بزنیم .او با ما درگیر شد و ما را به شدت کتک زد کرد.من توانستم فرار کنم و او احتمالا با ضربه‌های سنگ محمد را کشته است .من در حال فرار بودم که که ماموران پلیس به من مشکوک شدند و من را بازداشت کردند .

وی درباره اعترافات اولیه اش گفت :من آن روز ترسیده بودم و تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم.اما باور کنید بی گناه هستم و مرد نقابدار دست به قتل زده است.

با پایان دفاعیات این متهم ،قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟