بازداشت زوج سارق در خودروی پراید / این زن و مرد انباری خانه ها را هدف سرقت قرار می دادند

مرد جوان با همدستی زنش و یک مرد دیگر دست به سرقت از انباری خانه ها می زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 6 دی ماه پرونده ای با موضوع 4 فقره سرقت انباری در یک مجتمع مسکونی از طریق کلانتری102پاسداران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارسال شد.

سرقت از انباری خانه ها

وی عنوان کرد : شاکیان در تحقیقات بیان داشتند، ساعت 8 شب از طریق یکی از همسایگان ساختمان روبرو متوجه شدم شخص ناشناسی از در پارکینگ ساختمان خارج و با دیدن یکی از همسایگان از محل گریخته است. بلافاصله اهالی ساختمان به پارکینگ مراجعه و متوجه تخریب قفل 4 انباری و سرقت وسایل آنان شده و مشخص شد، اموالی شامل سه تخته فرش، حدود 100 کیلو برنج، تعداد4 حلقه لاستیک خودرو و ... به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت و در گام اول تحقیقات تیمی از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و با بررسی دوربین های مداربسته جغرافیای وقوع جرم متوجه می شوند سارقان با خودرو پراید141سفیدرنگ با پلاک مخدوش در محل حاضر، سپس دو نفر از خودرو پیاده و از در پارکینگ وارد ساختمان می شوند و با تخریب قفل انباری ها اموال موجود در آنها را سرقت می کنند.

شکار سارق حرفه ای از دوربین مداربسته

این مقام انتظامی تصریح کرد : کارآگاه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند پلاک اصلی خودرو را شناسایی کنند و بلادرنگ مالک خودرو بنام طاهر به پایگاه دعوت و در تحقیقات اظهار داشت : خودرو را با واسطه به شخصی بنام توکل فروخته و مبلغی از ثمن معامله را نیز دریافت نکرده است.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق توکل معلوم شد وی دارای سابقه سرقت موتورسیکلت می باشد، افزود: دستور توقیف خودرو در سامانه پلیس ثبت، تا اینکه 12 دی ماه خودرو همراه 3 نفر بنام های توکل، هوشنگ و صفورا (همسر توکل) توقیف و مقادیر قابل توجهی لوازم منزل شامل ظروف آشپزخانه، تلویزیون، بخاری برقی و.... از داخل خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: در بازجویی های انجام شده، متهمان ردیف اول و دوم ضمن اعتراف به ارتکاب سرقتهای انباری، مردی به هویت شهروز را بعنوان مالخر معرفی و اظهار داشتند که فرش های مسروقه را به مبلغ 500 هزار تومان به او فروخته اند. با بررسی سوابق اطلاع حاصل شد که خریدار اموال مسروقه دارای سوابق مالخری، قمار و سرقت می باشد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : کارآگاهان با راهنمایی توکل به محل سکونت شهروز واقع در اتابک اعزام و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از ان مکان تعدادی از فرش های مسروقه نیز کشف شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟