زن و شوهر تهرانی در خانه  همسایه میلیاردر شدند + عکس

زن و شوهر جوان که از خانه همسایه شان 8 میلیارد ریال طلا، سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: اواخر آذرماه پرونده ای با موضوع سرقت خانه از کلانتری 102 پاسداران همراه 2 متهم که زن وشوهر بودند، برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت میلیاردی طلا از یک خانه

وی عنوان کرد: کارآگاهان با بررسی میدانی صحنه جرم موفق می شوند رد پای هر دو متهم را در محل سرقت کشف کنند و با توجه به سرنخ های بدست آمده از متهمان بازجویی کرده که چاره ای جزء اعتراف نداشتند و به سرقت طلاهای شاکی به ارزش 8 میلیارد ریال معترف شدند .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: مرد همسایه در بازجوئی های اولیه معترف شد، ارتباط خانوادگی با شاکی داشتیم و از وضعیت مالی آن ها نیز با خبر بودیم تا اینکه روزی همسرم که به منزل شاکی رفته بود متوجه می شود که همسر شاکی طلاهای خود را کجا مخفی می کند و با بیان موضوع با من نقشه سرقت را ترتیب دادم و قرار شد در ملاقات بعدی کلید خانه آنها را ربوده و در فرصت مناسب طلاها را سرقت کنیم .

سرقت طلا از خانه همسایه

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین متهم در ادامه بازجویی اعلام داشت، پس از سرقت طلاهای شاکی ، آن را در بازار تهران به یک دلال فروختیم و آدرس و شماره ای از او نداریم .

سرهنگ مجیدی ادامه داد : کارآگاهان این پایگاه با بکارگیری شیوه های نوین و علمی کشف جرم ، محل اختفاء مالخر به نام رحمت را شناسایی و در سحرگاه 23 دی ماه طی یک عملیات غافلگیرانه در محدوده میدان خراسان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی مقداری از طلاجات سرقتی به وزن تقریبی 135 گرم کشف شد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: هر 3 متهم با قرار صادره برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این پلیس قرار گرفتند و اقدامات تکمیلی برای آشکار شدن زوایای پنهان پرونده ، شناسایی سایر شاکیان و محل های سرقت احتمالی کماکان در دستورکار کارآگاهان این پایگاه است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟