قتل برادرزن با شلیک داماد عصبانی در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که دریک درگیری و به ضرب گلوله برادر همسر سابق خود را از پای درآورد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در شهرک کیهانشهر، گروهی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد مرد جوانی برای ملاقات با فرزندش، به در خانه همسر سابق خود مراجعه می‌کند.

دستگیری قاتل در کرمانشاه

وی تصریح کرد: این شخص پس از حضور در حیاط خانه و مشاهده برادر زن سابق خود که اختلافات قدیمی با یکدیگر داشته‌اند با او درگیر و به وسیله کلت کمری یک تیر به وی شلیک کرده و متواری می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به جان باختن مجروح 42 ساله در بیمارستان، افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و به فاصله کوتاهی از وقوع حادثه موفق می‌شوند وی را به دام بیندازند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل در خصوص ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت برادر همسر سابق خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

آمویی در پایان، گفت: متاسفانه حمل و نگهداری سلاح باعث ایجاد بسیاری از حوادث تلخ این‌چنینی شده است در حالی که بسیاری از مشکلات با گفت و گو یا مراجعه با مراکز مشاوره قابل حل است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟