بازداشت قاتل فراری در آبادان / پرونده سنگین از خلافکاری  + عکس

قاتل فراری که در ماهشهر دست به سرقت مسلحانه و قتل زده بود در آبادان دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت از چند مغازه در شهر آبادان تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به محل های سرقت رفته و در بررسی دوربین های مداربسته مشاهده کردند که که متهم با خودروی پراید وانت به جلوی در مغازه ها رفته و دست به سرقت از مغازه ها زده است.

تیم پلیسی با به دست آمدن تصویر متهم تحقیقات را آغاز کردند و مشخص شد این متهم یکی از سارقان مسلح و یک متهم به قتل تحت تعقیب ماموران پلیس پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر است.

دستگیری قاتل فراری در آبادان

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب دستگیر شد.

سارق جوان ابتدا خود را معرفی خود با مشخصات دروغین سعی داشت ماموران را گمراه کند تا راز قتل و سرقت های مسلحانه اش فاش نشود اما وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به سرقت مسلحانه ، قتل و 10 فقره سرقت مغازه در شهر ماهشهر و آبادان اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 654504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟