جنازه ملیحه زن جوان تهرانی پشت وانت مرد میوه فروش / او با کامران بود !

مردی به اتهام قتل یک زن جوان که 10 سال قبل ناپدید شده بود بازداشت شده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اسفند 89 پرونده مفقود شدن زن جوان به نام ملیحه روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت. با توجه به اینکه در آن زمان شواهدی وجود داشت که احتمال متواری شدن زن جوان را قوت می بخشید و سرنخی از به قتل رسیدن زن جوان در دست نبود، پرونده مختومه شد.

من شاهد یک قتل بودم

چهارشنبه گذشته مردی با مراجعه به اداره آگاهی ادعا کرد 10 سال قبل شاهد انتقال جسد زن جوانی به نام ملیحه توسط همسایه شان بوده است. او در اظهارات خود به ماموران گفت:«من 10 سال قبل شاهد انتقال یک جسد توسط همسایه مان به نام مجید بودم. او با یک وانت جسد خونین یک زن را شبانه جابجا کرد.من همان شب پای جسد و صورت خونین او را دیدم و بعدا از صحبت های همسایه مان متوجه شدم جسد را به خراسان منتقل کرده بودند. در این سال ها از ترس اینکه مجید برایم دردسر درست کند حرفی نزدم اما بالاخره از عذاب وجدان تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم.»

اظهار بی اطلاعی از قتل ده سال قبل

با اطلاعاتی که در اختیار پلیس قرار گرفت، مجید که یک میوه فروش سیار است، دستگیر شد.او ضمن بی اطلاعی از قتل ملیحه گفت:«من 10 سال قبل مواد مخدر مصرف می کردم و ملیحه و همسر صیغه ای او به نام کامران برایم مواد می آوردند.آن شب قرار بود برایم مواد مخدر بیاورد اما فرزند من بیمار شد و نمی دانم سراغم آمد یا نه. همان سال بعد از ناپدید شدن ملیحه، برادر کامران گفت که ملیحه را کشته است اما برادرش الان فوت کرده است و بعدا مشخص شد که او در مورد قتل ملیحه دروغ گفته بود.»

بازپرس واحدی با نیابت قضایی دستور جستجو در محلی که همسایه ادعا میکرد جسد ملیحه آنجا دفن شده است، صادر کرد و پرونده مختومه جهت انجام تحقیقات دوباره به جریان افتاد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟