بازداشت زن کرجی که همه را پزشک می کرد

زن کلاهبردار حرفه ای در کرج دستگیر شد و چند روز قبل ماموران پلیس امنیت عمومی البرز در جریان رصد‌های خود متوجه شدند یک زن با تشکیل باندی اقدام به جعل مدارک دانشگاهی پزشکی از دانشگاه‌های خارج از کشور و فروش آن به صورت میلیونی به متقاضیان می‌کند.

بررسی‌ها نشان می‌داد این شبکه به صورت حرفه‌ای اقدام کرده و حتی برای مدارک‌، تائیدیه‌های معتبر هم می‌دهند. سرکرده این شبکه در منطقه مهرشهر شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد. در بازرسی از خانه این زن، تعدادی اوراق و مدارک تحصیلی مربوط به افراد مختلف و یک دستگاه شوکر بدون مجوز، کشف شد.

زن تبهکار در البرز مدرک جعلی پزشکی می‌فروخت 

به گزارش رکنا، در ادامه دو عضو دیگر این باند در دو منطقه دیگر کرج دستگیر شدند که در جریان تحقیقات به جعل مدارک پزشکی دانشگاه‌های خارج از کشور و ثبت آنها در سیستم‌های دانشگاه اعتراف کردند. متهمان مدعی شدند‌، مدارک را به قیمت ۲۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان می‌فروختند و از این راه ۱۰ میلیارد تومان به جیب زده بودند. اعضای این باند تا‌کنون از ۴۰ نفر در استان‌های مختلف کشور کلاهبرداری کرده‌اند که ۲۰نفر از خریداران مدارک جعلی ‌شناسایی شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟