تیرباران جوان 21 ساله در زابل / قاتل بدشانس دستگیر شد

  قاتل جوان 21 ساله زابلی در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد ثمره حسینی بیان داشت: در تاریخ ۲۳ دی ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۱ ساله در یکی از محلات شهرستان زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد این جوان طی یک نزاع دسته جمعی با شلیک سلاح شکاری یکی از طرفین درگیری به قتل رسیده و متهم از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده ضارب اصلی که جوانی ۲۳ ساله بود شناسایی شد.

دستگیری قاتل جوان زابلی درکمتر از 24 ساعت

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: درنهایت با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت شناسایی، و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح شکاری غیر مجازی که بوسیله آن مرتکب قتل شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را انتقام جویی به دلیل اختلافات قبلی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی یک عملیات منسجم دیگر همدستان متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با تاکید بر اینکه بزرگان طوایف وریش سفیدان نقش بسزایی در پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی دارند و می‌توانند اختلافات طایفه‌ای و قدیمی را حل و فصل و طرفین را به سازش دعوت کنند گفت: با مشارکت و ورود بزرگان طوایف وریش سفیدان است که می‌توان از وقوع بسیاری اتفاقات ناگوار مانند قتل، نقص عضو و صدمات جبران ناپذیر جلوگیری کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟