چهره نگاری مادر و دختری که با جادو و جمبل طلا می دزدیدند + عکس

مادر و دختر جوان به بهانه رمالی و بخت گشایی به خانه زنان می رفتند و با دادن معجون مسموم دست به سرقت میلیونی طلاها از خانه ها می زدند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل دختر 40 ساله ای با حضور در اداره پلیس از گرفتار شدن در دام 2 زن فریبکار که خود را رمال معرفی کرده بودند خبر دادند.

زن جوان که سارا نام دارد به ماموران گفت: مدتی بود که هر خواستگاری برایم می آمد تا پای عقد پیش می رفتیم اما سر اتفاقات مسخره مراسم ها بهم می خورد تا اینکه در اینستاگرام با دختر جوانی دوست شدم و خیلی زود به او اعتماد کردم و با منیژه درد و دل کردم و دختر جوان ادعا کرد که یک زن رمال می شناسد که در کار بخت گشایی و شکستن طلسم مهارت دارد.

شکستن طلسم برای بخت گشایی

سارا ادامه داد: با منیژه قرار گذاشتم و با هم به محل قرار با زن رمال رفتیم و پس از صحبت های اولیه، زن رمال ادعا کرد که با طبق صحبت هایم در خانه مان برای من دعانویسی کردن و بختم را بسته اند و در ادامه از من خواست یک روز که خانواده ام نبودند او را به خانه دعوت کنم تا با رمالی و دعا نوشتن بختم را باز کنند.

وی افزود: چند روزی گذشت و خانواده ام به بیرون از خانه رفتند و به منیژه و زن رمال گفتم که به خانه مان بیایند و منیژه و زن رمال به خانه مان آمدند و در ابتدا خواستند همه طلاهایی که درخانه دارم برای آنها بیاورم، سپس طلاها را داخل یک ظرف ریختند و شروع به خواندن وردهایی کرد و بعد از آن یک معجون به من دادند و خواستند آن را بخورم و می گفتند با خوردن این معجون بختم باز می شود.

این دختر جوان ادامه داد: بعد از خوردن معجون دست ساز بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم یک کیلو طلا خودم و مادرم، یک ساعت طلا 200 میلیون تومانی به سرقت رفته است.

سرنخی که دختر نقاش پیش روی پلیس گذاشت

بدین ترتیب کارآگاهان تحقیقات خود را برای دستگیری 2 زن فریبکار آغاز شد و ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 3 زن و دختر دیگر به خاطر مشکلاتی که داشتند در دام این 2 زن گرفتار شده اند و متهمان با توجه به شیوع کرونا برای پنهان ماندن چهره شان از ماسک استفاده کرده اند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه آخرین طعمه 2 زن فریبکار که یک نقاش است سرنخ مهمی را در اختیار ماموران قرار داد.

زن جوان به ماموران گفت: مدتی بود که با منیژه در فضای مجازی اینستاگرام آشنا شده بودم و از روی حرف و درد و دل درباره مشکلاتی که با همسرم پیدا کرده بودم با او صحبت کردم که منیژه یک زن رمال را به من معرفی کرد و تصمیم بر آن شد که منیژه و زن رمال برای حل مشکلاتمان به خانه مان بیایند.

وی افزود: منیژه و زن رمال وقتی معجون مشکل گشا را به من داد به حرفهایش شک کردم و کمی از آن معجون خوردم و وقتی احساس سرگیجه کردم با آنها درگیر شدم که توانستم ماسک روی صورتشان را بردارم و 2 زن در این درگیری قبل از اینکه کامل بیهوش شوم از خانه خارج و پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان به کمک این زن که نقاش است توانستند تصویر چهره نگاری شده 2 زن جوان را به دست آوردند و با مراجعه به آلبوم مجرمان منیژه و مادرش فرناز که از طایفه فیوج هستند را شناسایی کردند.

دستگیری مادر و دختر کلاهبردار

همین کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه مادر و دختر فیوجی را شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه منیژه و فرناز از سوی ماموران دستگیر شدند.

منیژه و فرناز که از جیب برهای حرفه ای هستند پس از دستگیری به 4 سرقت فریبکارانه در نقش رمال و بخت گشایی اعتراف کردند و ماموران پی بردند که این 2 متهم یک ماه قبل پس از پایان دوران محکومیت شان از زندان آزاد شده و دوباره دست به سرقت زده اند.

بنا بر این گزارش، مادر و دختر جوان برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 652710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟