سرنوشت عجیب عامل جنایت نسیم شهر در یک قدمی چوبه دار

چند جوان در نسیم شهر خیابان آزادگان درگیر شدند.رسیدگی به این پرونده از سال 92 با درگیری مرگبار چند جوان در نسیم شهر خیابان آزادگان آغاز شد. پس‌از حضور مأموران شد که در جریان این نزاع یکی از آنها به ‌نام بهرام 30 ساله از ناحیه گردن چاقو خورده که بلافاصله به بیمارستان منتقل و سپس فوت شد.

به گزارش رکنا، به این ترتیب متهم فراری پرونده به‌نام کریم تحت تعقیب قرار گرفت و بعد از چند روز بازداشت شد. او در بازجویی اتهام قتل را پذیرفت و در شعبه ۱۱۳ دادگاه استان تهران محاکمه شد و ابتدا اولیای دم درخواست قصاص کردند اما چند روز پیش با رضایت اولیای دم بخشیده شد .

کریم در دفاع از خودش مدعی شد: من و دوستانم مشروب خورده و در حال عبور از خیابان بودیم. راننده خودرویی که بهرام در آن بود با بوق به ما اعتراض کرد. همین موضوع موجب درگیری ما شد. در یک لحظه با چاقو ضربه‌ای به گردن بهرام زدم.

او در این دادگاه با ابراز ندامت عنوان کرد: حالا هم شرمنده اولیای دم هستم. آنها مرا بخشیدند و به من زندگی دوباره دادند که همیشه مدیون‌شان هستم. اما هفت سال از بهترین سال های عمرم را در پشت میله‌های زندان گذرانده‌ام و در این مدت خودم و خانواده‌ام به اندازه کافی تنبیه شده‌ایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟