پاتک شبانه پلیس به دخمه 858 خلافکار مشهدی

نهمین مرحله طرح ضربتی ثامن در مشهد به منظور مقابله با مجرمان حرفه‌ای، متهمان تحت تعقیب، مبارزه با فروشندگان موادمخدر و... اجرا شد، طرحی که منجر به دستگیری ۸۵۸متهم و کشف مقادیر زیادی اقلام سرقتی و موادمخدر شد.
به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مشهد درباره جزئیات این طرح ضربتی که در تمام نقاط مشهد اجرایی شد، بیان کرد: این عملیات در ۲۴ساعت انجام شد که علاوه بر دستگیری صدها متهم، ۲۱دستگاه خودرو و ۱۷دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و ضبط شد.
به گفته سرهنگ عباس صارمی ساداتی در این عملیات ۴۸۰مورد اقلام سرقتی از سارقان کشف شد و در ادامه مأموران موفق شدند 2 قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه اسلحه جنگی و ۱۲قبضه سلاح سرد از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: یکی از بخش‌های دیگر این عملیات جمع‌آوری معتادان متجاهر بود. در این راستا ۲۸۴معتاد از سطح خیابان جمع‌آوری شدند و به منظور مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر نیز، ۲۴توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر شدند و از متهمان بیش از 5کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری 858 متهم در مشهد

کشف مقادیری مشروبات الکلی و ۲هزار و ۱۷۲عدد قرص روانگردان غیرمجاز از دیگر کشفیات این طرح بود، موضوعی که صارمی ساداتی به آن اشاره کرد.
فرمانده انتظامی مشهد درباره علت اجرای این طرح بیان کرد: طرح ضربتی پلیس ثامن در پی مطالبه شهروندان مبنی بر برخورد با جرائم خشن و سرقت در مناطق مختلف مشهد به اجرا درآمد و مراحل بعدی این طرح نیز در ماه‌‌های آینده اجرایی می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟