مردان مسلح سرباز مازندرانی را به رگبار بستند

سارقان خودرو در مسیر گیلان به مازندران بعد از زخمی کردن یک سرباز، با تیراندازی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی اعلام عوامل انتظامی استان گیلان و شهرستان رودسر مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی پراید که صبح دیروز در شهرستان رشت توسط دو سارق سرقت شده بود، مراتب در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان مستقر در گیت ورودی کنترل تردد پلیس راه چابکسر قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از لحظاتی خودروی سرقتی در ورودی پلیس راه مشاهده و پس از دستور ایست پلیس، هنگام اقدام به فرار با یکی از سربازان وظیفه شناس پلیس راه چابکسر برخورد می‌کند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان رامسر و پلیس راه چابکسر اقدام به تعقیب آن‌ها کرده و پس از چندین مرحله تیراندازی ، خودروی سرقتی در ابتدای حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف شد.

پایان کار سارقان خودرو با شلیک پلیس

سرهنگ قیصری با اشاره به دستگیری یکی از سارقان و نیز فرار دیگر سارق از ادامه اقدامات و تلاش‌های پلیس برای دستگیری وی خبر داد و گفت: حال عمومی سرباز مصدوم پس از انتقال به بیمارستان خوب و متعادل گزارش شده است.

رئیس پلیس شهرستان رامسر با تقدیر از اهالی منطقه دریا پشته در یاری رساندن به پلیس برای دستگیری سارقان گفت: امنیت و حفظ جان، مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس محسوب شده و در این ارتباط با هیچ مجرمی تعارف ندارد و برای امنیت شهروندان از جان خود خواهد گذشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 651958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟