2 پسر بچه تهرانی قاتل شدند! / آنها اعدام نمی شوند + جزییات

به گزارش رکنا، اسفند ماه سال ۹۵ مرد میانسالی با پلیس شهرستان بهارستان تماس گرفت و از ناپدید شدن پسر ۲۲ ساله اش به نام مجید خبر داد.

وی گفت: پسرم دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت .ساعتی قبل پسر جوانی با تلفن خانه مان تماس گرفت و گفت پسرم را ربوده . او در ازای آزادی پسرم ۳۰۰ میلیون تومان پول خواست .پسرم به تازگی خانه اس خریده و آن را به یکی از دوستانش به نام شاهین اجاره داده بود .صدای مردی که با من تماس گرفته و پول خواسته بود برایم آشناست و گمان می‌کنم او شاهین بوده است .

وقتی در تحقیق از مادر مجید مشخص شد پسرش از مدتی قبل با مستاجرش به شدت اختلاف داشته وی به عنوان مظنون ردیابی شد .شاهین به قتل صاحبخانه با همدستی دوست نوجوانش به نام رضا اعتراف کرد.

به این ترتیب رضا که قصد داشت پنهانی از کشور خارج شود ردیابی و بازداشت شد و به مشارکت در قتل اعتراف کرد .

قتل صاحبخانه پولدار در تهران

شاهین گفت : من مجید را از چند سال قبل می‌شناختم .او پسر پولداری بود .به همین خاطرمن و دوستم به طمع سرقت پول هایش تصمیم گرفتیم او را بدزدیم .مجید سگ گرانقیمتی داشت که آن را چند روز قبل دزدیدم و به خانه یکی از دوستان مشترک مان بردیم .ما آن روز با مجید تماس گرفتیم و به او گفتیم سگش آنجاست .مجید برای تحویل گرفتن سگ به آنجا آمد .ما به محض ورود مجید به او حمله کردیم و دست و پایش را بستیم .ما از او خواستیم تا با پدرش تماس بگیرند تا برایمان پول واریز کند. اما مجید مقاومت کرد. به همین خاطر ما که مواد مخدر مصرف کرده بودیم و حالت طبیعی نداشتیم با او درگیر شدیم و هر کدام چند ضربه چاقو به او زدیم. چند ساعت بعد متوجه شدیم مجید جان سپرده است .

وی ادامه داد :من و دوستم رضا ،جسد را داخل ماشین مجید گذاشتیم و آن را در حاشیه بهارستان دفن کردیم. سپس برای از بین بردن آثار جرم ،خانه دوستمان را عمدی آتش زدیم و به دوستمان گفتیم خانه اش ناخواسته آتش گرفته و خسارت آن را می پردازیم.

رضا ۱۷ ساله نیز حرف های دوستش را تایید کرد و گفت بعد از قتل گوشی موبایل و پولهای مجید را سرقت کرده است.

پسرنوجوان و دوستش مرد صاحبخانه را در بهارستان تهران به قتل رساندند

متهمان هر دو در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستادند که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواستند.

در آن جلسه دو متهم انگشت اتهام را به سوی دیگر نشانه رفتند و مدعی شدند ضربه کاری را به قربانی نزده اند.

وقتی تحقیقات پلیسی و پرس و جوی قضات دادگاه برای مشخص شدن عامل اصلی جنایت بی نتیجه ماند و روشن نشد کدام یک از متهمان عامل اصلی قتل است ، قضات دادگاه هر دو متهم را به پرداخت نصف دیه و آنها را به خاطر آدم‌ربایی به ۱۲ سال زندان محکوم کردند .رضا همچنین به خاطر سرقت موبایل و پول‌های قربانی به ۵ سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد .

متهمان به حکم صادره اعتراض کردند و پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت .قضات شعبه هفتم دادگاه دیوان عالی کشورپس از بررسی موشکافانه پرونده، حکم صادره را تایید کردند.به این ترتیب دو پسرجوان در برابر حکم قطعی دیه و زندان قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟