عکس جسد رضا ارغوانی / قاتلان با دستان بسته از کوه پایین انداختند

به گزارش رکنا، 28 دی ماه سال  91دو چوپان در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی یک جنگلبان به نام رضا ارغوانی را که از چرای غیرمجاز دام آنها جلوگیری کرده بود به طرز فجیعی با چوب و چاقو به قتل رسانده و دستش را با بند پوتینش می بندند و از کوه پرت می کنند.

قاتل جنگلبان منابع طبیعی خراسان شمالی دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی اعلام کرد: پس از شش روز از قتل 'رضا ارغوان'، جنگلبان اداره کل منابع طبیعی این استان، قاتل وی شناسایی و دستگیر شد. به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در روز چهارشنبه، سرهنگ 'قاسمعلی عبدیوسفخانی' هویت قاتل جنگلبان 26 ساله منابع طبیعی بجنورد را چوپان 21 ساله ای با نام 'غ. ق' عنوان کرد.

وی اظهار کرد: پلیس آگاهی به دلیل حساسیت موضوع، وارد عمل شده و پس از بررسی کارشناسی به این چوپان جوان که پیش تر به علت چرای غیرمجاز گوسفندانش در منطقه 'قرق' توسط مقتول جریمه شده بود، مشکوک شد.

به گفته وی مقتول چندین بار قبل از وقوع حادثه از سوی خانواده چوپان تهدید به مرگ شده بود که با دریافت این گزارش ها، ظن پلیس به وی تقویت شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: تحقیقات فنی پلیسی و لکه های خون بر روی اورکت و شلوار قاتل که پس از طی مراحل آزمایش با خون مقتول نیز همخوانی داشت، پرده از این جنایت برداشت و متهم دستگیر شد.

سرهنگ عبدیوسفخانی اظهار کرد: در این خصوص چوپان دیگری به نام 'ص. پ' نیز که شاهد این حادثه بوده است دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شدند.

به گفته وی وسائل جنگلبان مقتول شامل دوربین شکاری، مدارک هویتی و جی پی اس وی که از سوی قاتل پنهان شده بود نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

جسد 'رضا ارغوان'، جنگلبان اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی جمعه گذشته در مجاورت منطقه قرق 'گوینک' در حوالی 'تنگه راز' در 135 کیلومتری شمال شهرستان بجنورد پیدا شده بودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟