مرد شیرازی ناصرخسروی اینستاگرام بود !

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصدهای هوشمندانه صورت گرفته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صفحه اینستاگرامی فعال در زمینه فروش داروهای غیرمجاز و نایاب مشاهده شد که با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

فروشنده غیر مجاز اقلام دارویی در شیراز

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی، هویت گرداننده این صفحه اینستاگرامی را مورد شناسایی قرار دادند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی داروهای نایاب کشف شد، گفت: در تحقیقات اولیه متهم بیان کرد که هیچ گونه مجوز، شناخت و تجربه قبلی در زمینه فروش اقلام داروئی نداشته است و به طمع کسب مال اقدام به ایجاد یک صفحه در خصوص فروش اقلام دارویی کرده است.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: برخی از افراد صرفا به قصد کلاهبرداری اقدام به تبلیغ جهت فروش محصولات دارویی در فضای مجازی می‌کنند و پس از دریافت وجه هیچگونه خدمتی ارائه نمی‌دهند، در برخی از تبلیغات دیگر نیز مشاهده شده که داروهای تحویل شده ناسازگار با شرایط بیمار بوده به گونه ای که در مواردی باعث بستری شدن استفاده کنندگان این داروها در بیمارستان شده است و یا داروها در شرایط غیر استاندارد نگهداری می شدند.

این مقام مسئول گفت: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟