جسد مرد تهرانی را از پژو بیرون انداختند / 3 مرد بی رحم فرار کردند

پیدا شدن جسد مرد معتاد در شرق تهران سناریوی یک معمای پلیسی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اواسط دی ماه امسال اهالی منطقه تهران نو در تماس با پلیس 110 از پیدا شدن جسد مرد جوانی در شرق تهران خبر دادند و تیمی از ماموران کلانتری 128 تهران نو برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در محل از شاهدان تحقیقات را آغاز کردند و مشخص شد 3 مرد سوار بر خودروی پژو جسد این مرد را در خیابان رها کرده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

مرگ معمایی مرد معتاد در شرق تهران

بدین ترتیب بازپرس محمد وهابی همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت برای تحقیقات میدانی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی پی بردند که هیچ آثاری روی بدن مقتول نشان از به قتل رسیدن وی ندارد و کارآگاهان در این مرحله و با تحقیقات میدانی احتمال دادند که مرد جوان همراه 3 تن از دوستانش در یک بزم شبانه بوده و به خاطر مصرف مواد مخدر زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

بازپرس وهابی دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در ادامه دستور تا هویت جسد مرد ناشناس که هیچ مدرکی همراه ندارد و شناسایی 3 مرد دیگر که در خودروی پژو بودند در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟