عامل وحشت مردم مهرشهر دستگیر شد

اوباش گری‌های شرور منطقه مهرشهر کرج پایان یافت.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یکی از اراذل و اوباش ها که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی منطقه مهرشهرکرج کرده بود، خبر داد.

نگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی یک نفر از اراذل اوباش در منطقه مهرشهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

پایان اوباش گری‌های شرور منطقه مهرشهر کرج

او افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، یکی از اوباش سابقه دار تحت تعقیب مراجع قضایی را مشاهده کردند که با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی و شکستن شیشه خودرو‌های پارک شده داخل خیابان می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و با هوشیاری و سرعت عمل، متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی بود پس از تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟