پایان درگیری مسلحانه با مرگ گروگان و گروگانگیر در انزلی + جزئیات

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان درباره جزئیات این پرونده گفت: عصر شنبه 19 دی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته شد و خبر یک گروگانگیری در منطقه غازیان شهرستان انزلی اعلام شد. پس از این تماس مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و صحت موضوع تأیید شد.

قتل گروگان توسط گروگانگیر بی رحم

وی در ادامه افزود: همزمان با ورود مأموران به محل مشخص شد که مردی میانسال در حالی که اسلحه‌ای در دست داشت مردی 45 ساله را گروگان گرفته و تهدید به مرگ می‌کند در حالی که مأموران سعی در آرام کردن متهم و خلع سلاح وی و آزادی گروگان داشتند وی با مشاهده پلیس و به تصور اینکه زمان مناسبی برای فرار از دست گروگانگیر است، اقدام به فرار کرد اما در همان لحظه مرد مسلح با دو گلوله از اسلحه شکاری که همراهش بود گروگان را مورد هدف قرار داد و وی کشته شد.

در ادامه مأموران انتظامی برای کنترل اوضاع و حفظ جان سایرین با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت گروگانگیر تیراندازی کردند و وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند که در نهایت وی را بازداشت و به بیمارستان منتقل کردند.

سردار ملکی درخصوص آخرین وضعیت متهم گفت: متهم صبح روز یکشنبه به سبب شدت خونریزی جان باخت و در حال حاضر تحقیقات درباره علل این گروگانگیری از همسر گروگان و فرزندش در جریان است.

بررسی‌ها در این پرونده نشان می‌دهد مرد مسلح به تصور اینکه مقتول برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده وی را گروگان گرفته و به خانه‌اش برده بود که با شروع درگیری و اطلاع ماجرا به پلیس سرانجام این پرونده با مرگ گروگان و گروگانگیر خاتمه یافت اما تحقیقات از همسر متهم درباره جزئیات این حادثه ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟