شلیک مرگ پلیس  به مرد فراری در ستارخان / 3 نوچه بازداشت شدند

سه مرد که در اقدامی معمایی دوست خود را در حالی که گلوله خورده به بیمارستان رسانده و فرار کردند،توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10:20 جمعه 19 دی ماه امسال در حالی که شهر در حالت محدودیت تردد دوران کرونا قرار دارد، ماموران کلانتری ستارخان در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند.

مامورا ن در حال گشت زنی بودند که  خودروی پژو 206 که به صورت یک طرفه در حال حرکت بودند و رفتار مرموزی داشتند پیش روی ماموران قرار گرفتند و این در حالی بود که پلاک خودروی پژو 206 نیز مخدوش شده بود که پلیس به تعقیب آنها رفت.

دستور ایست صادر شد اما راننده به دستور پلیس توجهی نکرد.ماموران تعقیب و گریز خودرو را ادامه دادند و حتی اقدام به تیراندازی هوایی و کردند اما خودرو از چنگ ماموران گریخت و تیم گشت کلانتری ستارخان برای اینکه مانع فرار 4 مرد مرموز شوند اقدام به شلیک چند گلوله به سمت خودروی پژو 206 کردند اما مردان مرموز موفق به فرار شدند.

تحویل جوان گلوله خورده به بیمارستان سینا

ساعتی بعد جوانی گلوله خورده توسط 3 نفر از دوستان خود به بیمارستان سینای تهران منتقل شد اما بعد از انتقال وی، 3 مرد جوان متواری شدند.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان ادامه داشت اما به نتیجه ای نرسید و پسر جوان به کام مرگ فرو رفت و مسئولان بیمارستان ماجرای مرگ پسر جوان را که هدف گلوله قرار گرفته بود به پلیس مخابره کردند.

بررسی های پلیس حکایت از آن داشت که 3 نفری که آن جوان تیر خورده را به بیمارستان رساندند،سرنشینان همان خودروی 206 بودند که در عملیات تعقیب و گریز از چنگ ماموران گریخته بودند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پسر جوان در تیراندازی تعقیب و گریز پلیسی حضور داشته و ردیابی های برای دستگیری 3 متهم فراری آغاز شد.

ماموران خیلی زود 3 متهم فراری را دستگیر شدند و پرونده در ادامه روند رسیدگی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و روی میز بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که متهمان بازداشت شده سابقه سرقت دارند.تحقیقات برای تکمیل جزئیات پرونده و روشن شدن علت تیر خوردن یکی از جوانان هم چنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟