بازداشت سارقان کلینیک های ترک اعتیاد در پایتخت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: آخرین روز آذر ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد به ماموران گشت کلانتری 134 شهرک قدس اعلام می شود که با حضور به موقوع خودروی پلیس یکی از سارق ان دستگیر و دو سارق دیگر از همدستان سارق با خودروی پ‍ژو 405 متواری می شوند .

سرقت میلیونی از کلینیک ترک اعتیاد

وی عنوان کرد : متهم دستگیر شده خود را حبیب معرفی و اعلام می دارد ساکن شهرقدس است که با تکمیل گزارش پرونده متهم توسط کلانتری به دادسرا معرفی و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی و شناسایی و دستگیری سایر متهمان متواری اش به پلیس آگاهی ارجاع می شود .

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم به 6 فقره سرقت در شهرستان کرج و تهران با همدستی یکدیگر معترف می شود، ابراز داشت : در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه یکی از متهمان در همان شهر قدس شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به شهر قدس اعزام، موفق شدند متهم را در منزلش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم نیز صراحتاً به بزه انتسابی معترف و اظهارداشت، در سرقت ها راننده خودرو سارقان بوده که پس از سرقت اموال را فروخته و بین خودمان تقسیم می کردند و از فروش اموال مسروقه بیش از 100 میلیون تومان بدست آورده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس اگاهی در پایان گفت: دستگیری سارق فراری دیگر در دستور کار قرار دارد و تلاش برای شناسایی محل اختفاء وی در حال انجام می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 649610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟