سرنوشت مبهم معین شریفی 100 روزه شد / جوان گمشده در جنگل کردکوی + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 28.15M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08

پلیس همچنان پیگیر پرونده جوان گمشده شده در جنگل کردکوی است.
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به موضوع مفقود شدن جوان ۳۶ ساله در جنگل کردکوی، گفت: پلیس همچنان فرضیات مختلف در خصوص این پرونده را بررسی می‌کند و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.
سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پرونده ابعاد مختلفی دارد و تلاش‌های زیادی برای به دست آوردن سرنخ انجام گرفته و البته به سرنخی هم رسیدیم و همکاران ما پیگیر این پرونده هستند.
وی با اشاره به اینکه این پرونده پیچیده است، افزود: تمامی جوانب پرونده بررسی و کارهای فنی و اطلاعاتی مختلف انجام شد. ان‌شاءالله امیدواریم در خصوص سرنوشت این جوان به نتیجه برسیم.
فرمانده انتظامی گلستان در ادامه بیان کرد: بارها به مسئولان شهرستان کردکوی اعلام کردیم که در ورودی جنگل دوربین کنترلی نصب کنند اما این کار صورت نگرفت.
دادگر خاطرنشان کرد: علاوه بر ماجرای این جوان، موضوعاتی از جمله خانم سها رضانژاد و مباحث دیگر را در این منطقه داشتیم و برای کنترل و پیشگیری از چنین اتفاقاتی، نیاز به نصب دوربین است.
« معین شریفی » غروب ۲۵ شهریورماه امسال به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. با گذشت حدود چهار ماه از این زمان، با وجود تلاش‌های نیروهای امدادی و پلیس، هیچ اثری از او یافت نشده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟