نقشه شیطانی برای وارد شدن به خانه زن تهرانی / لباس مامور آب پوشیدیم

ماموران قلابی آب در لحظه سرقت از خانه زن 65 ساله در خیابان خاوران تهران گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه شنبه شانزدهم دی امسال زن 65 ساله تهرانی در تماس با پلیس 110 خبر از دستگیری سارق خانه اش داد و ادعا کرد آن جوان و همدستش قصد سرقت از خانه او در خیابان خاوران تهران و همچنین قتل را وی را داشتند که او به همراه همسایه یکی از سارقان را دستگیر کرد اما سارق دیگر پا به فرار گذاشت.

سارقان ماموران قلابی اداره آب و فاضلاب بودند

به این ترتیب ماموران کلانتری بی سیم تهران به محل حادثه رفته و سارق را تحویل گرفتند و همراه شاکی به کلانتری بردند. زن 65 ساله در طرح شکایت خود به ماموران گفت : شوهرم سر کار بود و من در خانه تنها بودم که ساعت 8 و 20 دقیقه زنگ در زده شد.من مقابل در خانه رفتم و دو مرد جوان را دیدم که لباس مامور آب پوشیده اند و به بهانه اینکه می خواهند کنتور را بررسی کنند وارد خانه شدند.من داخل خانه رفتم که فیش های واریزی آب را برایشان بیاورم که نگاه کنند.یکدفعه دیدم پشت سرم راه افتاده و در راهرو بودند که شک کردم سارق باشند.جیغ و فریاد زدم آنها دست پاچه شده و فرار کردند . جارو برداشتم کتکشان زدم.همسایه ها بیرون آمدند و یک سارق را گرفتیم و تحویل پلیس دادیم اما متهم دیگه فرار کرد.»

اعترافات سارق بدشانس که در محل گرفتار شد

سارق 27 ساله بازداشت شده نزد قاضی احمد زاده شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران گفت : من در ماکو آرایشگری دارم با دوستم برای دیدن خانمی که می گفت مشتری لباسهایش است به تهران آمدیم که از زن سفارش لباس بگیرد و بتواند با او معامله های کاری کند . دو روز قبل از سرقت به تهران آمده بودیم.. با زن ملاقات کردیم که به او گفت معامله و خرید پوشاک در کار نیست من مشکل مالی دارم کمکم کنید که دلارها و طلاهای یک یا دو کیلو که در خانه عمه عروسمان است سرقت کنید . من سهمی به شما می دهم و خودم هم سهمی برمی دارم. آن زن به ما گفت که صاحب خانه زن 65 ساله است که صبح ها شوهرش زود می رود سرکار و زن تنهاست . می توانید نقشه را اجرا کنید که رفتیم و ناکام ماندیم .»

سپس متهم دیگر با مراجعه به کلانتری خود را تسلیم کرد و گفت:«من در کار پوشاک و فروش آن هستم .به خاطر کرونا اینترنتی و اینستاگرامی لباس می فروختم.یک زن چند بار از تهران از ما خرید اینترنتی کرد تا اینکه گفت به تهران بیا تا با تو قرار داد کاری ببندم و من قبول کردم.با دوستم به تهران آمدیم و با زن ملاقات کردم اما مدعی شد معامله در کار نیست. گفت که فامیلشان وضع مالی خوبی داشته و در خانه طلا و دلار دارد.گفت اگر آن را سرقت کنید به شما سهم می دهم.و خودم پسر خردسالم را برای عمل جراحی دستش که مشکل مادرزادی دارد به آلمان می برم.چون سه انگشت دستش به هم چسبیده است و هزینه جراحی آن 300 میلیون تومان است.اول قبلو نکردیم اما با وسوسه های زن راضی شدیم.بعد آن زن 300 هزارتومان به ما داد.به گمرک رفتیم و لباس مامور آب خریدیم . روز بعد لوکیشن خانه ویلایی شاکی که در خاوران بود به ما داد . گفت چون خودم جراحی کردم باید بروم آمپول بزنم و نمی توانم روز سرقت بیایم . گفت چاقو و سلاح نبرید زن صاحب خانه ترسو و با کمی تهدید و کتک دلارها و طلاها را می دهد که به عنوان مامور آب رفتیم اما زن شک کرد با ما درگیر شد و نشد سرقت کنیم .»

با اعتراف وی روز بعد زن جوان دستگیر شد . زن مدعی بود که خود این دو نفر وقتی فهمیدند من مشکل مالی دارم و فامیلی پولدار دارم خودشان طراحی سرقت را کردند و با تهدید من نشانی خانه زن را گرفتند و برای دزدی رفتند که ناکام ماندند .

متهمان به اداره آگاهی منتقل شده و برای متهمان قرار قانونی صادر و تحقیقات برای رازگشایی ازدیگر جرایمشان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟