قتل نانوای کرجی در خلوتی شب تهران/ قاتل کلاه کاسکت به سر تحت تعقیب است

موتورسواران ناشناس نانوای کرجی را کشته و برادرزاده او را مجروح کردند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت ۲۱ شامگاه جمعه دوازدهم دی امسال اهالی یکی از خیابانهای محله نواب تهران با شنیدن صدای کمک خواهی و فریاد فردی از خانه هایشان بیرون آمدند.

سپس دیدند که همسایه شان در حال دویدن دنبال موتورسواری بود که دو نفر ترک آن نشسته بودند و کلاه کاسکت به سر داشتند.اما اهالی محل به موتور سواران نرسیدند و آنها از محل فرار کردند.

دو جوان مورد حمله موتورسواران قرار گرفته و زخمی شده بودند.با تماس مردم ماموران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفته و ماموران کلانتری نواب در محل حاضر شدند.

در حالی که دو فرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند،ماموران ردیابی موتورسواران چاقو به دست را آغاز کردند.اما ساعتی بعد ماجرا با فوت یکی از آن دو جوان رنگ خون گرفت و بازپرس کشیک جنایی در ادامه روند رسیدگی به پرونده قتل وارد ماجرا شد.

قتل مرد نانوا توسط موتور سوار ناشناس

با ارجاع پرونده به محمد جواد شفیعی بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران رسیدگی به پرونده در شعبه پنجم دادسرای تشکیل شد و تحقیقات برای رازگشایی جنایت آغاز شد.

دومین زخمی بعد از بهبود حالش به ماموران پلیس اداره دهم آگاهی گفت:«مقتول عموی من بود.ما هر دو نانوا هستیم و در یک نانوایی در کرج کار می کنیم.شب حادثه برای ملاقات یکی از دوستان خود به تهران آمده بودیم.بعد از دیدن دوستانمان به خانه یکی از اقوام رفتیم و شام را آنجا خوردیم و قصد داشتیم به خانه برگردیم.در خیابان مشغول قدم زدن بودیم تا با گو.شی موبایل تاکسی اینترنتی بگیریم که یکدفعه دو جوان موتورسوار از پشت سر به ما حمله کرده و با ضربات چاقو مجروحمان کردند.»

انگیزه قتل نانوای کرجی چه بود؟

بررسی دوربین های مدار بسته محل حکایت از آن دارد که پلاک موتور سیکلت مخدوش شده بوده است.در حالی که دو فرضیه برای قتل مرد نانوای کرجی وجود دارد،که یکی از آنها سرقت از دو جوان نانوا و دیگری انتقامگیری از آنهاست؛تحقیقات برای پیدا کردن ردی از ضاربان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟