این مرد را می شناسید ؟ / او داماد تهرانی را کشت و فرار کرد + عکس بدون پوشش

امیرحسین که از دامادشان کینه به دل داشت در صحنه هولناک با ضربات چاقو دامادشان را به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 11 صبح 24 مرداد سال 98 بود که درگیری 2 جوان در تقاطع خیابان آزادی و استاد معین به گوش رسید و چند مغازه دار که در نزدیکی صحنه درگیری بودند از مغازه هایشان بیرون آمدند با صحنه خونینی روبرو شدند.

پسر جوانی غرق خون روی زمین بود و مرد قوی هیکلی با چاقو خونین در حال فرار به سمت موتور پسر جوانی که در چند متری صحنه درگیری منتظر بود شد و پا به فرار گذاشتند.

خیلی زود ماجرای درگیری خونین به ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی و امدادگران اورژانس مخابره شد و مهدی 35 ساله در حالیکه از ناحیه پهلو و کمر هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعت 3 بعد از ظهر بود که مهدی به خاطر شدت ضربات و خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفت.

قتل داماد به دست برادرزن

تحقیقات به دستور بازپرس شعبه 5 دادسرای امور جنایی برای دستگیری عامل این درگیری مرگبار آغاز شد و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در گام نخست به صحنه درگیری رفته و از شاهدان ماجرا پی بردند که پسر جوانی به نام امیرحسین با لباس خونین در صحنه درگیری پا به فرار گذاشته و لباسش نیز خونی بوده است.

تجسس ها نشان از آن داشت که امیرحسین برادرزن مهدی بوده و با توجه به درگیری خانوادگی کارآگاهان به سراغ همسر و خانواده امیر حسین رفتند و در ادامه نیز دوربین های مداربسته در محل نیز مورد بازبینی قرار گرفت و شماره پلاک عاملان این درگیری مرگبار به دست آمد و مشخص شد موتور برای پسر جوانی به نام هومن است.

برادرم شوهرم را کشت و فرار کرد

مینا همسر قربانی جنایت خانوادگی در تحقیقات پلیسی گفت: سالها قبل با مهدی ازدواج کردم و یک دختر 13 و پسر 2 ساله دارم و از چندی قبل با همسرم دچار اختلاف شدم اما اختلافاتمان در حدی نبود که بخواهیم از هم جدا شویم تا اینکه شب قبل از این اتفاق بار دیگر بین من و همسرم اختلاف پیش آمد و با هم دعوا کردیم.

وی افزود: بعد از دعوای زن و شوهری چون از همسرم ناراحت بودم به خواهرم زنگ زدم و با او درد  دل کردم و خواهرم نیز وقتی ماجرای دعوای من و شوهرم را برای مادرم تعریف کرده بود برادرم متوجه ماجرا شده بود و امیرحسین که از مهدی کینه به دل گرفته بود تصمیم می گیرد شوهرم را گوش مالی بدهد.

زن جوان ادامه داد: برادرم صبح روز درگیری بارها به مهدی زنگ زد و او را به محل قرار کشاند و برادرم در این درگیری دست به قتل زد و فرار کرد.

مادر امیر حسین نیز در تحقیقات به ماموران گفت: وقتی متوجه شدم امیرحسین از دامادمان کینه به دل گرفته و با او قرار دعوا گذاشته است با داماد دیگرم تماس گرفتم تا خودش را به محل دعوا برساند و وقتی خودم نیز به آنجا رسیدم متوجه شدم مهدی غرق خون به بیمارستان منتقل شده و پسرم بعد از این درگیری مرگبار با من تماس گرفت و در حالیکه اشک می ریخت می گفت بدبخت شدیم و دیگر اطلاعی از او نداریم.

درخواست قصاص برای قاتل فراری

خانواده مهدی با حضور در اداره پلیس در تحقیقات اعلام کردند که امیرحسین بارها به پسرمان زنگ زد و او را تهدید می کرد و مهدی صبح به محل قراری که برادر زنش اعلام کرده بود رفت، حتی یکی از برادران مهدی تا نیمه راه به تعقیب او رفته بود اما در مسیر راه را گم می کند و نمی تواند در صحنه درگیری حضور پیدا کند و مانع دعوای آنها شود.

خانواده مهدی و دختر 13 ساله مهدی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست قصاص برای قاتل مهدی را ارائه کردند و این در حالی بود که هیچ ردی از مهدی به دست نیامده بود.

امیر حسین قاتل فراری داماد

دستگیری همدست قاتل فراری

کارآگاهان با توجه به شماره پلاک موتور همدست امیرحسین تحقیقات را آغاز کردند تا اینکه هومن در یک مغازه میوه فروشی در منطقه هاشمی شناسایی و ماموران روز 13 شهریور امسال هومن 25 ساله را دستگیر کردند.

هومن در تحقیقات پلیسی گفت: من و امیرحسین دوستان قدیمی بودیم و روز حادثه در خانه بودم که امیرحسین با من تماس گرفت و خواست با موتور او را تا تقاطع آزادی و استاد معین برسانم، من هم در عالم رفاقت به دنبالش رفتم که دیدم خیلی بهم ریخته است.

وی افزود: وقتی به محل قرار رفتیم امیرحسین یک چاقو در دست داشت و یک قمه به من داد و خواست در دعوا شرکت کنم اما به او گفتم دعوا خانوادگی است و به من ربطی ندارد و قمه را در بین شمشادها رها کردم و در چند متری صحنه توقف کردم.

هومن ادامه داد: از صحنه درگیری دور بودم و فقط دیدم امیرحسین با چاقو ضربه ای به دامادشان زد و بعد با همان لباس خونی و چاقوی خونی به سمت من آمد و من هم از ترس فرار کردم اما فکر نمی کردم او را کشته باشد و سپس امیرحسین را سر کوچه شان پیاده کردم و دیگر اطلاعی از او ندارم .

بنا بر این گزارش، با توجه به گذشت 17 ماه از فراری بودن امیرحسین و در حالیکه هیچ سرنخی از او بدست نیامده است، بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران با تقاضای چاپ عکس بدون پوشش امیرحسین خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه این قاتل فراری دارند با پلیس 110 تماس یا به شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟