جزئیات عملیات 4 ساعته برای گروگانگیری 200 میلیونی / در تهران رخ داد

به گزارش رکنا، ساعت 08:30 سیزدهم دی سال جاری گزارش یک آدم ربایی به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 104 عباس آباد وارد عمل شدند.تحقیقات از شاهدان عینی نشان می‌داد 4 مرد نقابدار با تهدید سلاح سرد، مرد جوانی را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 کرده و از محل گریخته‌اند.

در ادامه تیم عملیات کلانتری پس از بررسی‌های گسترده، دریافتند که یکی از آدم‌ربایان به دلیل اختلافات مالی با فرد ربوده شده نقشه آدم‌ربایی را طراحی و با 3 همدستش اجرایی کرده است.

یک ساعت پس از ربوده شدن این مرد 37 ساله یکی از آدم‌ربایان در تماس با پدر وی درخواست 200 میلیون تومان کرده که وی بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در این باره گفت: به منظور حفظ جان گروگان، تیم عملیات کلانتری 104 شناسایی مخفیگاه متهمان را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند محل اسارت گروگان را در یکی از شهرستان‌های غربی استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی گروگان را ظرف 4 ساعت، آزاد کنند. در این عملیات 3 آدم‌ربا دستگیر شدند اما نفر چهارم پیش از حضور مأموران از محل گریخته بود که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟