بازداشت پسر نوجوان تهرانی / او پدر بزرگش را سرکیسه کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت شخصی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی شد که مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی برداشت شده و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از ثبت اظهارات شاکی، پرونده ابتدایی تشکیل شده و در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت. در بررسی پرینت حساب بانکی شاکی، مشخص شد مبلغ 30.000.000 ریال از طریق اینترنت بانک از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات مقدماتی متوجه شدند مبلغ صرف خرید اینترنتی شده است لذا با انجام اقدامات تکمیلی و پی جویی وجه سرقتی سرنوشت نهایی آن روشن شد و مشخص شد مبلغ مورد نظر از طریق نرم افزار همراه بانک تلفن همراه شاکی برداشت شده است.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات صورت گرفته، شخص برداشت کننده که نوه شاکی پرونده بود مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی به اداره پلیس احضار شد و از اقدام مجرمانه خود اظهار ندامت کرد و عنوان داشت که مبالغ برداشت ‌شده از حساب پدربزرگش را جهت خرید یک حیوان خانگی هزینه کرده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب بانکی در فضای مجازی از جمله رمز عبور همراه بانک و رمز اینترنت بانک به افراد دیگر و کسانی که به آنها اطمینان کامل ندارید خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir موارد را گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟