ردپای یک زن در دسیسه ای  پلید / در پارس آباد اردبیل فاش شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 نفر در عملیات پلیس "پارس آباد" خبر داد و گفت: آنها به کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی از 250 نفر اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سردار "هوشنگ حسینی" اظهار داشت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان "پارس آباد" به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان به روش سوء استفاده از کارت بانکی و جعل گواهینامه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و کارشناسی شده ردپای 2 کلاهبردار که یکی از آنان زن است، در رابطه با پرونده های شکایت شناسایی که پس از هماهنگی قضائی کلاهبرداران در عملیاتی ویژه و غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه متهمان به ازای پرداخت 10 میلیون ریال به طعمه های خود اطلاعات کارت بانکی آنان را در اختیار گرفته و کلیه مبالغ کلاهبرداری را در آن واریز و برداشت می کردند، افزود: آنها از 250 نفر مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.
سردار حسینی با اشاره به اعتراف کلاهبرداران به جرم ارتکابی گفت: کلاهبرداران با ایجاد و بارگذاری پیج هایی با موضوع فروش البسه و ابزار آلات برقی و صنعتی در بستر شبکه های اجتماعی اینستاگرام و معرفی خود به عنوان مغازه دار و با ارائه تلفن همراه و شماره کارت بانکی و صدور فاکتور فروش و ترخیص کالا، بارنامه جعلی و صوری بنام مال باخته طراحی و از طریق گوشی همراه برای آنان ارسال و اعتماد آنان را به خود جلب می کردند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به گستردگی این گونه کلاهبرداری در استان های همجوار گفت: شهروندانی که با این شگرد طعمه شده اند به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام شکایت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟