عجیب ترین شگرد دزدی  با تیر و کمان در تهران + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 51.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ رضا قاسمی رییس کلانتری 138 جنت آباد به خبرنگار رکنا گفت: چندی قبل ماموران در جریان سرقت های سریالی لوازم داخل خودرو قرار گرفتند که در بررسی ها مشخص شد سارق حرفه ای با شکستن شیشه های خودرو دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زند.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شدند که در گذشته نیز با شلیک ماموران دستگیر شده بود و مشخص شد این سارق پس از پایان دوران محکومیتش از زندان آزاده شده و دوباره دست به سرقت می زند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شده و در بررسی ها مشخص شد این سارق با استفاده از یک تیر و کمان و شمع خودرو اقدام به شکستن شیشه های خودروها کرده و دست به سرقت می زند.

رییس کلانتری 138 جنت آباد در پایان گفت: سارق سابقه دار در همان تحقیقات ابتدایی به 40 فقره سرقت به شیوه شکستن شیشه ها با تیر و کمان اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار پلیس قرار دارد.

سرقت با تیر و کمان در تهران

سارق سابقه دار در خصوص سرقت هایش با تیر و کمان به رکنا گفت: پس از آزادی از زندان به خاطر اعتیادم دوباره به سراغ سرقت رفتم و برای اینکه کسی مرا شناسایی نکند و اگر دزدگیر خودروها فعال شد راز سرقت هایم فاش نشود با تیر و کمان اقدام به شکستن شیشه های خودروها می کردم.

وی افزود: نشانه گیری ام دقیق است و با شمع خودرو را داخل تیر و کمان می گذاشتم و پس از نشانه گیری و شکستن شیشه خودروها دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زدم. باعث همه این سرقت ها اعتیادم است و اگر مواد را کنار بگذارم دیگر دزدی نمی کنم.

این متهم در پایان گفت: برای اینکه خودروها هدف سرقت قرار نگیرد وسایل با ارزش داخل خودرو نگذارید و خودروها را زیر دوربین مداربسته قرار دهید چون سارقان در نبود لوازم با ارزش داخل خودروها دست به سرقت نمی زنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟