قتل خونین در سناریوی مرموز / بیمارستان ماجرای قتل را دیر به پلیس تهران گزارش داد

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 13 یکشنبه 7 دی ماه امسال ماموران کلانتری 128 تهران نو در تماس با بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند که نماینده حقوقی بیمارستان امام حسین «ع» با حضور در کلانتری عنوان کرده که 22 آذر ماه مرد 53 ساله که از ناحیه کمر و پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شده و روز اول دی ماه به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران کلانتری در ادامه پی بردند که مرد 53 ساله تنها یک مدرک شناسایی همراه دارد اما از طریق این مدرک سرنخی از خانواده وی به دست نیامده و نماینده حقوقی برای شناسایی خانواده مرد 53 ساله به کلانتری مراجعه کرده است.

ردپای 2 مرد در قتل مرد ناشناس

بررسی های ماموران نشان از آن داشت که روز 22 آذر ماه 2 مرد مغازه دار در منطقه تهران نو این مرد را به بیمارستان منتقل کرده اند که همین کافی بود تا ماموران به سراغ 2 مرد جوان که در مغازه سوپر مارکت کار می کردند بروند.

2 مرد جوان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که مرد 53 ساله که علی نام دارد یکی از مشتریان ما بود و برای خرید به مغازه مان می آمد اما آدرسی از خانه او نداریم و نمی دانیم کجا زندگی می کند. شب حادثه در مغازه بودیم که ناگهان علی که از ناحیه کمر هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود خودش را به داخل سوپر مارکت رساند و روی زمین افتاد.

حمله خونین به مرد جوان

ترسیده بودیم و با اورژانس تماس گرفتیم و علی قبل از بیهوش شدن به ما گفت که چند نفر به او حمله کردند و سپس بیهوش شد و بیرون مغازه نیز کسی نبود.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران برای شناسایی خانواده علی و عاملان حمله خونین مرد 53 ساله وارد عمل شوند و در ادامه بررسی شود که چرا بیمارستان بعد از گذشت چند روز از مرگ علی ماجرا را به پلیس مخابره کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟