بلای وحشتناک بر سر خانم دکتر تهرانی  / حمله در وسط خیابان + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 13:20 ماجرای اسیدپاشی روی زن 27 ساله ای در منطقه شهرک ولیعصر به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به بیمارستان مطهری رفته و زن جوان را که هدف اسید پاشی قرار گرفته بود هدف تحقیق قرار دادند.

زن جوان که از ناحیه پاهایش دچار سوختگی کمی شده بود خیلی زود تحت درمان قرار گرفت و در این مرحله بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع تحقیقات را آغاز کنند.

اسیدپاشی روی  خانم دکتر مدیریت

زن جوان پس از درمان به ماموران گفت: دانشجوی دکترای مدیریت هستم و 4 سال قبل با مرد جوانی ازدواج کردم اما با گذشت زمان اختلافاتمان شروع شد و تصمیم به جدایی گرفتیم .

وی افزود: صبح روز حادثه برای پیگیری کارهایم به دادگاه رفته بودم و در مسیر خانه مان در منطقه شهرک ولیعصر بودم که ناگهان 2 مرد سوار بر موتور به سمتم آمدند که ترک نشین موتور ناگهان در ظرفی که در دست داشت را باز کرد و مایع داخل آن را به سمتم ریخت که اسید داخل ظرف روی پاهایم ریخت که بیشتر لباس هایم سوخت و از ناحیه پا دچار سوختگی شدیدی نشدم.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفته و شوهر این زن جوان نیز برای تحقیق به دادسرا  امور جنایی تهران احضار شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟