دستگیری کلاهبردار 5 هزار میلیاردی در البرز

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی خرید و فروش و واگذاری خودرو‌های شرکت‌های داخلی به قیمت نمایندگی و پایین‌تر از قیمت بازار در سطح شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد و استان‌های همجوار توسط یک کلاهبردار حرفه‌ای و همچنین مراجعه افراد زیادی به عنوان شاکی به دادسرا و پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر واریز مبالغ زیادی به حساب نامبرده و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، متهم با تشکیل باندی گسترده خود را به عنوان کارگزار شرکت‌های خودرو سازی داخلی معرفی می کرده و با تحویل دادن تعداد محدودی خودرو با قیمت کارخانه به مال باختگان، طمع آن‌ها را برانگیخته و مبالغ هنگفتی برای فروش چندتایی خودرو از آن‌ها دریافت می کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، نامبرده قصد خارج شدن از کشور را دارد و با اعلام ربوده شدنش توسط پدرش، قصد گمراه کردن ماموران و زمان خریدن برای فرار از کشور را دارد.

او افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های ساوجبلاغ شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه‌های شب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری اعضای باند ۱۸ نفره این کلاهبردار، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری بود، اما پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت پیش روی خودش ندید و به ۵۰۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال به شیوه فروش خودرو‌های لیزینگی اقرار کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟