زن و مرد تهرانی یک شبه میلیاردر شدند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 22 آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، 20 آذر ماه حدود ساعت 17:30 خانه خود را واقع در خیابان امام حسین، ترک کردم و پس از چند ساعت به محل سکونتم مراجعه متوجه شدم سارقان با تخریب در ورودی ساختمان مقادیر زیادی طلا به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال سرقت کرده اند.

سرقت میلیاردی زن و مرد جوان از خانه آشنا

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت : در تحقیقات محلی مشخص شد که زن و مردی جوان در صحنه سرقت حضور دارند که با رصد های اطلاعاتی چهره سارقان شناسایی و مشخص شد که این زن و مرد رابطه خویشاوندی با شاکی دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی هویت سارقان هر 2 متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه کشف و متهمان پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان در پایان به اشاره به اینکه متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کردند، افزود: اموال مکشوف تحویل مال باخته شد و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟