زورگیری خشن از زن جوان در غرب تهران / دزدان موتور سوار بی رحم بودند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: ساعت 13:30 ششم دی ماه جاری ماموران کلانتری 138 "جنت آباد" در حال گشت زنی در محدوده خیابان "گلستان" بودند که دستگیری 2 زورگیر از طریق سامانه پلیس به آنان اعلام و به سرعت در نشانی اعلامی حاضر شدند.

زورگیری خشن از زن جوان

وی عنوان کرد: شاکی که زن جوان بود به ماموران اظهار داشت، ترک نشین موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد 2 دستگاه گوشی ام را سرقت و با زدن ضربه ای به دستم به سرعت از محل گریخت.

رییس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این عمل سارقان موجب مصدومیت مال باخته شده، ابراز داشت: بلافاصله تیم گشت انتظامی کلانتری به محل اعزام و طرح مهار سارقان را عملیاتی کرده و به تعقیب آنان پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با مشاهده موتورسواران، ماموران کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی متهمان برای رهایی از قانون بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرارشان ادامه دادند.

وی افزود: با نزدیک شدن تیم کلانتری به موتورسواران، سارقان با افزایش سرعت سعی در فرار داشتند که تعادل موتورسیکلت از دستشان خارج و به زمین خوردند.

زمینگیر شدن زورگیران خشن تهران

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در عملیات دستگیری راکب موتورسیکلت دستگیر ولی ترک نشین از محل متواری شد، افزود: در بازرسی بدنی از موتورسوار 2 گوشی مال باخته کشف و متهم به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در کلانتری به 50 فقره زورگیری با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد: با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند.

وی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده ادامه دارد، افزود: مال باختگانی که در این محدوده و به این شیوه از آنان زورگیری شده می توانند به کلانتری "جنت آباد" مراجعه و شکایت خود را پیگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار و جدیت با افراد هنجارشکن برخورد و در اسرع وقت متهمان را برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟