کفش های زنانه این فروشنده به پای هیچ کس نمی رفت !

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت : خانمی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس عنوان کرد فردی ناشناس از طریق تبلیغ فروش کفش زنانه اقدام به کلاهبرداری از او کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه گفت در شبکه اجتماعی اینستاگرام به یک صفحه فروش کفش مراجعه کردم و باتوجه به مناسب بودن قیمت ها جهت خرید یک کفش به فروشنده پیام دادم که ادمین صفحه تاکید داشت جهت ارسال محصول باید ابتدا وجه را کامل واریز کنم و بلافاصله پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی من نبود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی افزود: در گام نخست شناسایی مجرم در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات تخصصی افسران پلیس فتا مشخص شد مالک صفحه با سوءاستفاده از تصاویر اینترنتی دیگر فروشگاه های خرید و فروش کفش اقدام به کلاهبرداری می کند که متهم نیز برای اینکه توسط پلیس شناسایی نشود از هویت و آدرس های غیرواقعی استفاده می کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پرونده و با تلاش مامورین پلیس فتا هویت کامل متهم محرز شد و پس از هماهنگی با مراجع قضایی نامبرده به همراه تجهیزات الکترونیک دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتا ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه گردید اما با مشاهده مستندات پلیس و ادله دیجیتال به جرم ارتکابی اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: نسبت به ارائه یا دریافت کالا یا خدمات از طریق فضای مجازی شناخت کافی از طرف مورد معامله را داشته باشند و تا حصول اطمینان از دریافت کالا یا دریافت وجه از پرداخت مبلغ بیعانه یا ارایه خدمت خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک میتوانند با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir  موارد را گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟