قتل خونین مهرآباد بخاطر فقط ضایعات سیم + جزییات دادگاه

به گزارش رکنا، یکم مرداد ماه امسال مردی با کلانتری ۱۱۹ مهرآباد تماس گرفت و از جدال خونین دو مرد ضایعات جمع کن در ۴۵ متری زرند خبر داد .

این مرد گفت :من در حال عبور از خیابان بودم که متوجه درگیری دو مرد ضایعات جمع کن شدم.ن یکی از آنها با چاقو دیگری را زد و فرار کرد .اما چند متر آن طرف‌تر با یک پژو 405 برخورد کرده و روی زمین افتاد.

ماموران کلانتری بلافاصله با آدرس مورد نظر رفتند و با حیدر ۴۰ ساله روبه رو شدند که از ناحیه گردن چاقو خورده بود.وی به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد .

شواهد نشان می‌داد ضارب پس از برخورد با خودرو ۴۰۵ همچنان به فرارش ادامه داده و به مکان نامعلومی گریخته است . ماموران پلیس با نشانی که از شاهدان گرفتند توانستند آدرس ضایعات جمع کن ۵۰ ساله به نام اصغر را پیدا کنند .ماموران به خانه وی رفتند اما همسرش مدعی شد او در خانه نیست .اما مأموران پلیس در بازرسی از خانه وی با مرد میانسال که در حمام پنهان شده بود روبرو شدند که به خاطر تصادف رانندگی به شدت آسیب دیده بود.

قتل خونین مرد ضایعاتی در محله مهرآباد

این مرد به درگیری خونین با مرد ضایعات جمع کن و قتل وی اعتراف کرد و برای درمان به بیمارستان منتقل شد .

اصغر پس از بهبودی نسبی به ماموران گفت :من قبلا در بیمارستان کار می کردم اما چون معتاد بودم و وضع جسمانی خوبی نداشتم به ناچار زودتر بازنشسته شدم.اما حقوق بازنشستگی برای خرج زندگی خودم و همسر و فرزندانم کافی نبود .به همین خاطر یک سال بود که که ضایعات جمع می کند.

وی ادامه داد: آن روز در حال جمع کردن ضایعات بودم که با حیدر روبرو شدم .او هم ضایعات جمع می کرد. او به من گفت رشته سیم های او را که روی زمین بوده برداشته ام. من گفتم اشتباه می کند اما قبول نکرد. من حتی کیسه ضایعات را روی زمین خالی کردم تا متوجه شود من سیمی برنداشته ام ولی او به سمتم حمله ور شد و با میله آهنی ضربه ای به سرم زد .من هم با کارد میوه خوری که در جیب داشتم ضربه ای به گردنش زدم و فرار کردم که در حال فرار یک پژو ۴۰۵ سفید با من برخورد کرد و آسیب دیدم.

این متهم در تشریح فرارش گفت: خیلی ترسیده بودم به همین خاطر به فرار ادامه دادم و خودم را به خانه رساندم .من واقعاً قصد کشتن حیدر را نداشتم و اگر در آن درگیری او را با چاقو نزده بودم حتماً کشته می‌شدم

به دنبال اعتراف های مرد ضایعات جمع کن و بازسازی صحنه جرم، برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

قرار است وی به زودی در دادگاه از خود دفاع کند. این در حالی است که پدر قربانی برای وی حکم قصاص خواسته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟