قاتل پسر جوان در کانکس کیست؟! / پلیس تهران هم قاتل کلنگی را نشناخت !

به گزارش رکنا، بیست و هفتم مهرماه سال ۹۴ به پلیس شهرری خبر رسید جسد خونین پسر جوانی به نام عظیم در کانکسی در پایانه مسافربری شهرری پیدا شده است .مأموران کلانتری به کانکس موردنظر رفتند و با جسد خونین عظیم روبرو شدند.

یک کلنگ خونین در کنار جسد قرار داشت و شواهد نشان می‌داد پسر جوان با برخورد کلنگ به سرش از پا درآمده است .در بررسی‌های بعدی روشن شد گوشی موبایل ،لباس و پولهای پسر جوان نیز سرقت شده .

در حالی که فرضیه جنایت با انگیزه سرقت قوت گرفته بود پدر عظیم به ماموران گفت :من و پسرم در شرکت پیمانکاری در متروشهرری کار می‌کردیم .چند ماه قبل پروژه به پایان رسید .اما صاحبکارم از من و پسرم خواست تا در آنجا بمانیم تا پروژه بعدی را شروع کند. من آن شب از کانکس بیرون رفته بودم و پسرم آنجا تنها بود که کشته شد.

برادر عظیم نیز اموران گفت :پدر و برادرم برای پیدا کردن کار از افغانستان به ایران آمده بودند. آنها با هیچکسی اختلاف نداشتند و نمی‌دانم چه کسی برادرم را بی رحمانه کشته است .مدتی قبل پسر دایی ام که او هم در ایران است می گفت به تازگی برادرم با یک مرد افغان در رفت و آمد است.

پشت پرده کشف جنازه در شهرری

با اطلاعاتی که برادر قربانی به پلیس داده بود چند مظنون در این زمینه بازداشت شدند .اما پلیس به نتیجه مطلوب نرسید .

بررسی خط تلفن قربانی نیز راز جنایت را فاش نکرد و مشخص شدن خط تلفن متعلق به صاحب کار قربانی بوده است .

این مرد در بازجویی به ماموران گفت: من چندین خط تلفن دارم که آنها را در اختیار کارگرانم قرار می‌دادم تا در صورتی که با آنها کار دارم در دسترس باشد و بتوانم با آنها تماس بگیرم.ند من نمی‌دانم چه کسی عظیم را کشته است .

وقتی تلاش پنج ساله پلیس برای افشای راز جنایت سر به مهر باقی ماند، اولیای دم درخواست کردند تا دیه از صندوق بیت المال آنها پرداخت شود. با این درخواست پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و پدر عظیم درخواستش را مطرح کرد. قرار است قضات دادگاه پس از بررسی پرونده درباره این درخواست اظهار نظر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟