مرگ های وحشتناک 355 زن و مرد ایرانی در 8 ماه سال 99

سازمان پزشکی قانونی از افزایش ۱۳.۴ درصدی تلفات گازگرفتگی در کشور طی هشت ماهه امسال خبر داد.
به گزارش رکنا، سازمان پزشکی قانون اعلام کرد که در هشت ماهه ابتدایی امسال ۳۵۵ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست داده‌اند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۳۱۳ نفر بود افزایشی ۱۳.۴ درصدی داشته است.
در هشت ماه امسال از کل تلفات مسمومیت با گاز، ۲۶۷ نفر مرد و ۸۸ نفر زن بودند. همچنین در این مدت استان‌های تهران با ۶۳ مورد فوتی، خراسان رضوی با ۲۷ مورد فوتی و آذربایجان شرقی با ۲۶ مورد فوتی بیشترین آمار تلفات گازگرفتگی را داشتند. همچنین آمار تلفات در استان های فارس با ۲۴ مورد، البرز ۲۱ مورد و اصفهان نیز ۲۰ مورد فوتی گزارش شده است.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی، در سایر استان ها آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن کمتر از ۲۰ نفر و در بسیاری از استان ها زیر ۱۰ نفر بوده است.
در آبان ماه امسال نیز ۶۴ نفر براثر مسمومیت با گاز در سراسر کشور جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵.۹ درصد کاهش یافته اما در مقایسه با مهرماه ۹۹ که آمار تلفات مسمومیت با گاز ۳۷ نفر بود، افزایش داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟